Vevőmegtartás cikkek


A süti a legjobb marketingeszköz

A süti a legjobb marketingeszköz 

A sütik (cookie-k) segíthetnek abban, hogy újból és újból megtaláljuk azokat a felhasználókat, akik már érdeklődtek a termékünk, szolgáltatásunk iránt. Mivel a statisztikák szerint 100-ból 67 ember kiválaszt egy terméket egy webáruházban, majd vásárlás nélkül távozik, elég vonzó lehetőség, hogy elérjük azokat, akik a kosárban hagytak valamit.
Mi kell az eladáshoz? Információ

Mi kell az eladáshoz? Információ 

Nem reménytelen visszaszerezni az elveszett vevőket, de lényegesen könnyebb a dolgunk, ha ismerjük a szokásaikat, érdeklődésüket. Így az is könnyen látható, kik azok, akikre tényleg érdemes energiát fordítani. Szakértőnk segít!
Ne csak az új vevőket hajtsa!

Ne csak az új vevőket hajtsa!  

Nem egyszerű eldönteni, mely érdeklődőkre érdemes a leginkább koncentrálni az értékesítőknek, de azt javasoljuk, hogy egy cég lelki szemei előtt ne csak az új vevők szerzése lebegjen. A cikkből kiderül, hogy még kikre érdemes odafigyelnie, hogy cége még több profitot termeljen.
Nem csak a húszéveseké….

Nem csak a húszéveseké…. 

A cégek hajlamosabbak a fiatalabb korosztályok felé fordulni egy-egy szolgáltatás, vagy termék értékesítésénél, pedig öreg hiba lebecsülni az idősebb vásárlókat. Adunk is néhány tanácsot, hogyan szerezheti és tarthatja is meg ügyfélként az idősebb generációt.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Cégblog

Beütött a krach: óriási sztrájk egy légitársaságnál

Beütött a krach: óriási sztrájk egy légitársaságnál 

Az Air Canada több mint 10 ezer dolgozója lépett sztrájkba szombaton, miután nem sikerült megkötni a bérmegállapodást a kitűzött, pénteki időpontig.

Klímablog

Felpörgött az elektromos autók eladása

Felpörgött az elektromos autók eladása  

A globális BEV-eladások 33 százalékkal emelkedtek 2025 második negyedévében az egy évvel korábbi, azonos időszakhoz képest.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo