Vegán cikkek


Nagy az ökolábnyoma a sajtnak

Nagy az ökolábnyoma a sajtnak 

Az emberiség 22 milliárd tonna sajtot eszik évente, és ez a mennyiség csak nőni fog a népességgyarapodásnak köszönhetően. A legnagyobb karbonlábnyomot hátra hagyó állati eredetű élelmiszerek közül a sajt a harmadik helyen szerepel a toplistán a bárány- és a marhahús után.
Nagyon menő zöldséglevet inni – pirosat meg zöldet különösen

Nagyon menő zöldséglevet inni – pirosat meg zöldet különösen 

A fogyasztók fokozódó egészégtudatosságának köszönhetően a zöldséglevek piaca folyamatos bővülést mutat. A vegán táplálkozás terjedésével együtt a zöldségitalok piaci megjelenése az elmúlt években több mint kétszeresére nőtt – írja a Nemzeti Agrárkamara élelmiszeripari hírlevele. 
Önnek megér egy tusfürdő 32 tengerimalacot?

Önnek megér egy tusfürdő 32 tengerimalacot? 

Sokan nem vagyunk tisztában azzal, hogy pontosan mit is kenünk a bőrünkre, ahogyan azzal sem, hogy egy-egy állatnak mit kell elviselnie azért, hogy a polcokra kerüljön a kedvenc termékünk. Erre a problémára hívja fel a figyelmet a Kísérleti állatok védelmének világnapja április 24-én.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.

Adózás

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta

Szívhatják a fogukat a dohányosok: brutálisan megdrágulhat a cigaretta  

Csaknem 50 százalékos, de inkább azt meghaladó mértékben drágulhatnak a cigaretták Magyarországon.

Cégblog

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét  

Gyorsfagyasztott burgonyakrokettben mutattak ki ásványolaj szennyezettséget. 

Gazdaság

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében

Óriási a pénzügyi bizonytalanság a magyarok körében  

A magyarok fele mondja, hogy egy életünk van, amit ki kell élveznünk, miközben 40 százalék „borzasztóan érzi magát minden elköltött forint után”.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo