Vatera cikkek


Min spórolnak a magyar szülők iskolakezdéskor?

Min spórolnak a magyar szülők iskolakezdéskor? 

Leginkább az írószer, az iskolatáska és a füzet árán érzékelik a szülők az áremelkedést, spórolni akciós termékek beszerzése révén terveznek, használt tanszerek vásárlására negyedük nyitott, viszont a felesleges cikkeket csak harmaduk ad túl - derül ki a Vatera.hu online piactér látogatóinak körében készült felmérésből.
A kerékpár és a sparhelt vezet a magyarok energiaspórolási terveiben

A kerékpár és a sparhelt vezet a magyarok energiaspórolási terveiben 

A vaterázók is igyekeznek csökkenteni rezsiköltségeiket: a tíz leggyakoribb keresőkifejezésből öt kapcsolatba hozható a takarékoskodás valamely formájával. Tavaly ilyenkor bőven nem szerepeltek a top 10-ben, 2022. harmincadik hetében viszont rengetegen kerestek cserépkályhát, sparheltet, napelemet és elektromos rollert is a Vatera.hu-n, míg a medencék és mobilklímák iránti érdeklődés visszaszorult.
Veszélyben a szabálytalanul vaterázók és air-bnb-zők

Veszélyben a szabálytalanul vaterázók és air-bnb-zők 

Hátrányosan érinti a bejelentés nélkül gazdasági tevékenységet folytató magánszemélyeket (vaterázókat,air-bnb-zőket és online kereskedőket) az Európai Bíróság friss ítélete. Ebben az uniós szabályozással összhangban lévőnek minősítette az alanyi mentesség választására vonatkozó magyar szabályozást a testület, azaz értékhatárra tekintet nélkül állapíthatja meg a NAV az áfakötelezettséget az üzletszerű tevékenységet folytató magánszemélyeknél – hívja fel a figyelmet az RSM blogja.
Jóval kelendőbbek a hagyományos, mint az e-könyvek

Jóval kelendőbbek a hagyományos, mint az e-könyvek 

Átlagosan 10 000 forint körüli összeget szánunk könyvekre az elkövetkező fél évben a Vatera saját felhasználói körében végzett felmérése szerint, még mindig jóval népszerűbbek a hagyományos könyvek, mint az ebookok. A nők elsősorban gyermekkönyvek és bestsellerek beszerzését tervezik, míg a férfiak kívánságlistáján a szakkönyvek, a történelmi és fantasztikus regények szerepelnek.
Ön tud bizalmat építeni? A sikere múlik rajta!

Ön tud bizalmat építeni? A sikere múlik rajta! 

A különböző generációk teljesen másképpen állnak az internetes vásárláshoz. De az általánosságban elmondható, hogy a vásárlásainkat szívesebben fizetjük utánvéttel, és vonakodunk csomagautomatákba rendelni a kiválasztott terméket, tehát szeretjük először megtapogatni azt, amiért pénzt adunk ki. Ebből is látszik, a virtuális adásvételek során a bizalom döntő szempont. Ugyanakkor a bizalom fejleszthető, csak ismerni kell hozzá meg kell tanulni jól megszólítani az embereket. Az eNET és a Vatera közös kutatást adtak ki, melyben a magyar netezők online vásárlásokhoz kapcsolódó attitűdjét és az internetes adásvételekkel szembeni bizalom mértékét, illetve ennek okait vizsgálták.
A női ujjak mást keresnek az érintőképernyőn

A női ujjak mást keresnek az érintőképernyőn 

A hölgyek fotóznak az okostelefonjukkal, a férfiak a GPS-t nyomogatják – többek között ez is kiderül a Vatera felméréséből, amely arra kereste a választ, hogyan viszonyulnak a magyar nők a szeretve utált kütyühöz. Az online piactér felhasználói között végzett kérdőíves kutatás alapján egyértelmű: a lányok és asszonyok egészen máshogy és másra használják a mobiljukat, mint a férfiak.
Nyakunkon a karácsony! Bevásárlás mobilon

Nyakunkon a karácsony! Bevásárlás mobilon 

A hagyományos online vásárlókon november első hetében, míg a mobiltelefonon vásárlókon csak november 20-a környékén tör ki a karácsonyi bevásárlási láz – derült ki az allegroup.hu Kft. felméréséből. Ráadásul az egyszerű online vásárló szenteste már nemigen foglalkozik a számítógépével, míg az okostelefont használók még december 25-26-án is kiemelkedően aktívak.
A Vatera után dél-afrikai kézben az árukereső.hu is

A Vatera után dél-afrikai kézben az árukereső.hu is 

A napokban többségi tulajdont szerzett Magyarország legnépszerűbb vásárlási tanácsadó portáljában, az Árukeresőben a dél-afrikai Naspers. A megállapodás értelmében az online vásárlási kalauz a Naspers közép-európai csoportját, az Allegrót színesíti a szintén idén taggá vált TeszVesz és Vatera mellett. Az Árukereső saját néven, az oldal jellemzőinek megváltoztatása nélkül folytatja működését.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Pénzszerzés

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon  

Az első félévben 6,3 százalékkal több ingatlan tranzakció és 23 százalékos hitelpiaci növekedés.

Klímablog

Új rekordot értek el a vállalatvezetők

Új rekordot értek el a vállalatvezetők  

A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása látványosan javult.

Gazdaság

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Társadalom

Globális agyelszívás: Magyarország is harcban áll a tehetségekért

Globális agyelszívás: Magyarország is harcban áll a tehetségekért  

Hová költöznek ma a tehetségek? A világ átalakulóban van, a globális agyelszívás fordulata látszik, és új országok lépnek elő mint vonzó célpontok a magasan képzettek elvándorlásában.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo