A női ujjak mást keresnek az érintőképernyőn

A hölgyek fotóznak az okostelefonjukkal, a férfiak a GPS-t nyomogatják – többek között ez is kiderül a Vatera felméréséből, amely arra kereste a választ, hogyan viszonyulnak a magyar nők a szeretve utált kütyühöz. Az online piactér felhasználói között végzett kérdőíves kutatás alapján egyértelmű: a lányok és asszonyok egészen máshogy és másra használják a mobiljukat, mint a férfiak.

Az nyilvánvaló, hogy a nők érdeklődése mérsékelt a csúcskategóriás telefonok iránt. Míg a férfiak 30%-a szinte az első adandó alkalommal rohant a boltba, hogy beszerezzen egy ilyen készüléket, addig a nők csupán 13,6 százaléka mondhatja el magáról, hogy már több mint két éve okostelefonozik.

GPS helyett fotózás

Általában a hölgyeket éri az a vád, hogy – tisztelet a kivételnek – a tájékozódás nem az erősségük. Ennek talán az lehet az oka, hogy hiába van a mobiljukon, nem használják a GPS-t! Az útvonaltervező programok segítségét a férfiak 64%-a veszi igénybe, miközben a hölgyek esetében ez az arány 40%.

A női ujjak egészen más menüpontokat keresnek a telefonjuk érintőképernyős kijelzőjén: a fényképezőgépet. A fotózás – legalábbis a Vatera válaszadói szerint – népszerű időtöltés, a felhasználók több mint 70%-a kattintgat a gépével. Ebben élen járnak a nők, tízből nyolc hölgy fényképezik a telefonjával, tíz százalékot verve a férfiakra.

Még a mosdóból is vásárolnak az okostelefonosok
Meglepő eredményeket hozott egy online kérdőíves felmérés: a hazai okostelefon tulajdonosok 40,7 százaléka tévénézés közben, 27,4 százaléka pedig a mellékhelyiségben nyomkodja készülékét.
A divat a sláger

Az online piactér kérdőíves felméréséből kitűnik, hogy a szebbik nem képviselői kevésbé gondolkodnak „business” fejjel, ha a telefonról van szó. Üzleti alkalmazást tízből csak két hölgy tölt le, a férfi okostelefonosoknak viszont a fele! Egybecseng ezzel, hogy míg közel kétszer annyi férfi használja a kütyüjét munka közben (60%), mint nő.

Bezzeg, ha vásárlásról van szó, mindjárt fordul az arány! A hölgyek körében a sláger a divat.  Az okostelefonnal vásárló nők fele ruhát választott, ami szembeállítva a férfiak 17%-ával, elég beszédes adat. Ugyanez vonatkozik az ékszerekre is: a férfiak mindössze 5%-a helyezett ékszert a virtuális kosarába. Ahelyett, hogy meglepetést vásárolnának párjaiknak, az urak inkább elektronikai cikkeket böngésznek – például a Vatera honlapján.

Mobilra optimalizálni: miért, hogyan és kinek jó?

A rohamosan terjedő okostelefonok korában alapvető elvárásnak számít, hogy a céges weboldalak vagy webáruházak mobileszközökről is élvezhetőek legyenek. Az optimalizálás hogyanja és mikéntje a cégvezetők számára sok esetben ismeretlen terület, ezért a leggyakrabban felmerülő kérdésekre most választ kaphat szakértőnktől, Bátky Zoltántól, a Technet.hu főszerkesztőjétől.

A témáról bővebben innen tájékozódhat!

 

Véleményvezér

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.
Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok

Fellélegeztek Európában, buktak az oroszbarátok 

EU-párti győzelem a moldovai választásokon.
Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött

Török Gábor előkapott egy dokumentumot, amikor Orbán Viktor egy politikustársa nemi identitásán élcelődött 

Elfajzott-e a Fidesz, ez a kérdés uralja a közbeszédet.
Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket

Orbán Viktor patrióta barátja egyszerűen lelőtte volna az Észtországba behatoló orosz vadászgépeket 

A cseh miniszterelnöki szék várományosa váratlanul kemény oroszellenes gondolattal állt elő.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo