üzletláncok cikkek


Mennyire érződik a magas infláció az üzletek húsvéti forgalmán?

Mennyire érződik a magas infláció az üzletek húsvéti forgalmán? 

Erős húsvéti forgalomra számítanak az áruházláncok, idén kelendőbbek lehetnek az olcsóbb és az akciós termékek.
Új árháborúba kezdett az Aldi és a Lidl

Új árháborúba kezdett az Aldi és a Lidl 

Elkezdődött a üzletláncok árháborúja Németországban. A három százalékos német Áfa-csökkentés nagy vonzerő, jó propaganda, ennek ürügyén új és új akciókkal ígérnek egymás alá. De még rá is tesznek egy lapáttal.
Láncreakció – hogyan nyomjuk a víz alá a konkurenciát?

Láncreakció – hogyan nyomjuk a víz alá a konkurenciát? 

A német drogériák piacán eddig íratlan szabály volt, hogy a dm diktálja az árakat. A testápoló szereknél azonban magasak a nyereségek – így az Aldi megszegte a tabut és támadásba indult.
Bért emelnek, de új munkaerőt nem keresnek

Bért emelnek, de új munkaerőt nem keresnek 

Idén is emelik a munkabéreket az élelmiszerláncok, munkaerőt viszont nem mindenhol keresnek az MTI-nek nyilatkozó cégek tájékoztatása szerint.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Cégblog

Hogyan tarts lépést a megrendelések ütemével?

Hogyan tarts lépést a megrendelések ütemével? 

A vállalkozások többsége arról álmodik, hogy egyre több megrendelés érkezik, folyamatosan nő a bevétel, és egyre több ügyfelet tudnak kiszolgálni.

Klímablog

Magyarország legpusztítóbb aszályai

Magyarország legpusztítóbb aszályai 

A 2022-es aszály után az idei év is extrém szárazsággal fenyeget, az állam már kihirdette az aszály-vészhelyzetet.

Infokom

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást 

Az AI-alapú böngészők – mint például a Dia, Perplexity vagy az OpenAI új megoldásai – új korszakot hoznak az internetes böngészés és a hírfogyasztás terén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo