A diszkont-hálózat németországi boltjai akciót indítottak, amelynek keretében a Nivea termékeit 25 százalékkal olcsóbban kínálják - holott azok addig is viszonylag alacsonyan, “dm-szinten” árazták be.
A “szépség-hetek” akcióban a vevőnek a kínált 18 közül legalább három Nivea-cikket kell vásárolnia és legalább 9 eurót fizetnie, hogy megkapja a kedvezményt.
Az Aldi eddig arra korlátozta a versenyt, hogy saját márkájú kozmetikai cikkeit forgalmazta alacsony áron, ugyanakkor leárazta a vajat és a tejet.
A drogéria-cikkeknél egyébként is egyre élesebb a verseny a német piacon. Előfordult, hogy a dm munkatársai felvásárolták a Rossmann akciós termékeit, majd azokat olcsón kínálták boltjaikban - miközben a Rossmann vevőit üres pultok várták... (Forrás: Süddeutsche Zeitung).