üzleti ebéd cikkek


Karriert épít vagy karriert rombol a közös étkezés a munkahelyen?

Karriert épít vagy karriert rombol a közös étkezés a munkahelyen? 

A munkahelyi közös étkezések során tanúsított viselkedésünk, az étkezés kötetlen jellege miatt nagyon sok mindent elárulhat rólunk, olyan dolgokat is, amelyekre nem is gondolnánk – és ezek a dolgok, a karrierünk későbbi alakulására is meglepő hatással lehetnek.
Tippek egy jó hangulatú üzleti ebédhez

Tippek egy jó hangulatú üzleti ebédhez 

Az étkezéses alkalmak az üzleti és a szakmai élet természetes részei. Még a körülményesebb témák megbeszéléséhez is könnyed és kötetlen környezetet teremt egy szépen terített asztal, egy finom étel, egy pohár frissítő. Elronthatja ugyanakkor a derűs hangulatot, ha valami félresiklik az étkezés során.
Így lesz eredményes az üzleti ebéd

Így lesz eredményes az üzleti ebéd 

Ha egy új ötlet kapcsán puhatolóznánk vagy egyszerűen csak jó lenne az iroda formálisabb légkörét kicsit lazábbra cserélni, esetleg olyan partnerrel vagy témáról tárgyalnánk, amely nem tartozik a munkatársainkra, egy üzleti ebéd megfelelő keret lehet mindezekhez.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Gazdaság

Rémálom a munkahelyeken: felmondási cunami indulhat el Magyarországon

Rémálom a munkahelyeken: felmondási cunami indulhat el Magyarországon  

A munkavállalói lojalitás drasztikus romlása az utóbbi években került a kutatások középpontjába.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo