üzenet cikkek


Miért fontosabb az okostelefonunk, mint a randizás?

Miért fontosabb az okostelefonunk, mint a randizás? 

Ne is áltassuk magunkat, totális okostelefon-függőségben élünk. Egyre fontosabb és nélkülözhetetlenebb számunkra az, hogy állandó összeköttetésben legyünk a világgal a telefonunkon keresztül. Enélkül olyan, mintha megszűnne az életünk, nem tudunk mit kezdeni magunkkal. Lassan elfelejtünk offline létezni, derült ki egy új, nyolc országra kiterjedő felmérésből.
Bátorság nélkül nem leszel véleményvezér

Bátorság nélkül nem leszel véleményvezér 

Bloggerek, YouTuberek, vloggersztárok, véleményvezérek alakítják ízléseinket és hatnak a vásárlásainkra. Vavrek Balázs, a Piac & Profit marketingkonferenciáinak karakán "megmondóembere" beszélt arról, hogyan válhat valaki véleményvezérré és mi jó származik ebből egy-egy márkának.
Az elégedett ügyfél is elcsábítható

Az elégedett ügyfél is elcsábítható 

Elkötelezett munkavállaló nélkül nincs remek ügyfélélmény. Az elégedett kliens pedig hajlandó mélyebbre nyúlni a zsebében. Erről is szó esett a Piac & Profit Cégmarketing - 2018 című konferenciáján.
Botok és kamu követők az influencer marketingben

Botok és kamu követők az influencer marketingben 

A Unilever az influencer marketing reformjára szólította fel a márkákat és a reklámügynökségeket. Sokszor nem lehet pontosan tudni, egy YouTube-sztár vajon anyagi érdekből dicsér egy terméket vagy önzetlenül, s követői száma, vagyis az influencer népszerűsége is kétségbe vonható.
Félperces üzenetekkel érhetők el a fiatalok

Félperces üzenetekkel érhetők el a fiatalok 

A 18–39 évesek mintegy kétharmadának tetszik a rugalmas vagyonbiztosítás, döntő többségüknek pedig a mobilapplikációval köthető lakásbiztosítás, az Y generációt azonban a társaságoknak nem könnyű megszólítaniuk.
Az utolsó nap a Twitternél

Az utolsó nap a Twitternél 

Aki csütörtökön, európai idő szerint az esti órákban el akarta olvasni Donald Trump amerikai elnök legújabb twitter-üzeneteit, az a honlapon a következő üzenetet látta: “ez az oldal nem létezik...”
Megduplázhatjuk Twitter-üzeneteinket

Megduplázhatjuk Twitter-üzeneteinket 

Kétszeresére nőhet a twitterek terjedelme, és ezentúl sem kívánják korlátozni Trump amerikai elnök kirohanásait a rövid üzenetek világában. Kísérleti jelleggel, véletlenszerűen kiválasztott twitterezők csoportjai ezentúl az eddig 140 leütés kétszeresét, 280 betűhelyet tartalmazó üzeneteket küldhetnek – jelentette be a portál.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Könnyebb hitelezés a cégeknek

Könnyebb hitelezés a cégeknek  

A Garantiqa 2026. június 30-ig meghosszabbított díjelengedéssel támogatja a beruházási hitelek felfutását.

Adózás

Most alakul át a vállalkozói kör

Most alakul át a vállalkozói kör  

Az októberi cégtrend szerint a társas vállalkozások továbbra is nyomás alatt vannak, miközben az egyéni vállalkozások körében élénkülés látható.

Cégblog

Bónuszok, prémiumok, juttatások – év végi döntések adózási szemmel

Bónuszok, prémiumok, juttatások – év végi döntések adózási szemmel 

Az éves teljesítményértékelés és az év végi pénzügyi zárás találkozása komoly stratégiai dilemmát teremt a vállalatok számára.

Klímablog

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek

Milliárdos lehetőség energiatárolásra, de tízmilliókat bukhatnak a cégek  

A Jedlik Ányos Program akár 1 milliárd forintos vissza nem térítendő támogatást kínál energiatárolók telepítésére, amelyet társasági adókedvezménnyel is kombinálhatnak a cégek.

Gazdaság

Egyre keményebbek az európai hatóságok a korrupcióval szemben, csak Magyarországon van minden rendben

Egyre keményebbek az európai hatóságok a korrupcióval szemben, csak Magyarországon van minden rendben 

Csalás és korrupció gyanújával vádat emelt az EU korábbi külügyi főképviselője ellen az Európai Ügyészség.

Infokom

Elveszett cégek a digitális világban

Elveszett cégek a digitális világban 

A kisvállalkozásoknak a gyakorlati útmutatás hiányzik az MI használatához egy kutatás szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo