újratervezés cikkek


10 dolog, amit ne hagyjunk ki az üzleti tervből

10 dolog, amit ne hagyjunk ki az üzleti tervből 

Persze minden üzleti terv más és más, ráadásul folyamatosan alakul is, van azonban tíz dolog, ami a szakértők szerint semmiképp nem maradhat ki.
Honnan tudjuk, mikor kell feladni?

Honnan tudjuk, mikor kell feladni? 

A vállalkozásnak elkerülhetetlen része az is, hogy olykor kudarcot valljunk. Ha jól csináljuk, anélkül leszünk képesek átvészelni az esetleges kudarcokat, hogy abba a vállalkozás, vagy mi magunk végleg összetörnénk. Ehhez viszont tudatos felkészülésre van szükség - mondja szakértőnk.
Átmárkázott hotelek, avagy mire jó a rebranding?

Átmárkázott hotelek, avagy mire jó a rebranding? 

Tavaly Európában 14,5 milliárd euró értékben cseréltek gazdát a hotelek, ami 86 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. A cégtábla változása azonban nem minden esetben jelent tulajdonosváltást, vannak példák arra is, hogy csak az üzemeltető is változik
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Durva károkat okoznak a rolleresek

Durva károkat okoznak a rolleresek 

Bár az elektromos rollerekkel okozott balesetek aránya nem kiugró, az okozott károk azonban egészen súlyosak is lehetnek.

Pénzszerzés

Anyagilag nincsenek felkészülve a váratlan helyzetekre a magyarok

Anyagilag nincsenek felkészülve a váratlan helyzetekre a magyarok  

A váratlan egészségügyi kiadások a lakosság kétharmada számára komoly anyagi megterhelést jelentenek.

Cégblog

A legnehezebb döntések még az unokáink életére is kihatnak – szokatlan helyről jön a segítség

A legnehezebb döntések még az unokáink életére is kihatnak – szokatlan helyről jön a segítség 

Amikor egy privátbanki ügyfél és tanácsadója leülnek beszélgetni, az idő legnagyobb részében nem is a befektetésekről van szó. Klasszis Podcast Fodor Bélával.

Társadalom

Gigantikus fegyverkezési verseny indult el, rossz pozícióban Magyarország

Gigantikus fegyverkezési verseny indult el, rossz pozícióban Magyarország 

Az évenkénti tusványosi fesztivál részeként a rendszerváltás óta rendre elhangzó júliusi Orbán-beszédek minden évben már-már egyedülállónak tetsző retorikai csúcsteljesítményként hatnak a kommunikációs téren állandósult hiátusokkal küzdő hazai közélet porondján. Azonban a magyar kormányfő önnön hangzatos szófordulatainak leple alatt valójában afféle rejtett némasági fogadalomról tett – korántsem szándékos – tanúbizonyságot a mindennapjainkat megkeserítő globális krízis valós okainak elhallgatása kapcsán.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo