ügyfélpanasz cikkek


Egyre többet lízingel a lakosság

Egyre többet lízingel a lakosság 

Jó számokat produkált a magyar lízingpiac, a lízingcégek által kihelyezett összeg meghaladja a 2014-es teljes éves kihelyezést. “Az év első kilenc hónapjában a finanszírozott összeg 428 milliárd forintra rúgott, ami közel 19 százalékos növekedésnek felel meg” - mondta Nyikos Katalin, a Magyar Lízingszövetség elnöke csütörtökön Mátraházán, a Lízing Szakmai Napokon.
Panaszkodásban már utolértük a nyugatot

Panaszkodásban már utolértük a nyugatot 

Javult a fogyasztóvédelmi tájékozottság, és némileg erősödött a kereskedők iránti bizalom az előző negyedévhez képest – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből. A termékekkel, illetve szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok aránya immár nem tér el alapvetően a nyugat-európai tendenciáktól.
Nyolc módszer, a nehéz ügyfelek féken tartására

Nyolc módszer, a nehéz ügyfelek féken tartására 

Nehéz ügyfelek léteznek, ezt mindannyian tapasztaltuk már. A nyári hőségben, mintha többen lennének, talán a forróságban türelmetlenebbek vagyunk. Hajlamosak vagyunk a problémás ügyfeleket túlzott szervilizmussal kezelni, amikor hívnak vagy felkeresnek bennünket, bár tegyük a szívünkre a kezünket, a problémázó, akadékoskodó, mindent kritizáló vevőt néha más bolygóra küldenénk.
Fontos változás a netes kereskedőknek!

Fontos változás a netes kereskedőknek! 

Február 15-től a gyakorlatban is elindult a fogyasztói panaszok hatékony, elektronikus kezelésére létrehozott online vitarendezési platform (OVR). Az Európai Bizottság által működtetett online platform a mindennapos üzleti gyakorlat szempontjából is hozott lényeges jogi változásokat”– tájékoztat Torsten Braner, a Taylor Wessing e|n|w|c ügyvédi iroda jogásza.
Nagy kockázat, de lehetőség is a panaszos ügyfél

Nagy kockázat, de lehetőség is a panaszos ügyfél 

A cégek jelentős része nem fordít kellő figyelmet a panaszos ügyfelekre, és ezzel bevételük jelentős részét kockáztatják. Pedig a megfelelően kezelt panasz után az ügyfél elégedettebb a szolgáltatással, mint előtte.
5 tévhit az ügyfélpanaszokról

5 tévhit az ügyfélpanaszokról  

Kezdő vállalkozóként hajlamosak vagyunk vagy túlreagálni vagy alulbecsülni az ügyfeleink panaszait. A megoldás természetesen félúton van és a legkevésbé sem szabad az ügyfélszolgálatos hangulatára bízni, mikor melyiket alkalmazza. Íme az 5 leggyakoribb tévhit a panaszkezeléssel kapcsolatban.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mobilról igényelhető hitelkártyát kínál a Gránit Bank

Mobilról igényelhető hitelkártyát kínál a Gránit Bank 

Rendkívül kedvező értékajánlatot nyújtó hitelkártyával bővítette kártyakínálatát – első körben – meglévő ügyfelei számára a Gránit Bank.

Pénzszerzés

Részvény, ingatlan, deviza kell a nyugdíjhoz? – interjú Mandl Gergellyel

Részvény, ingatlan, deviza kell a nyugdíjhoz? – interjú Mandl Gergellyel 

Nyugdíjas éveinkre befektetni? A magyar részvények még mindig vonzónak számítanak, és a forint is stabil maradhat, ha a gazdaságpolitika kitart mellette.

Adózás

Ma éjfélig még kérhet részletfizetést a NAV-tól

Ma éjfélig még kérhet részletfizetést a NAV-tól  

Aki elmulasztotta megfizetni a gépjárműadót, még június 30-ig kérheti az automatikus öt havi pótlékmentes részletfizetést.

Cégblog

Gond van a Spar termékével, visszahívták

Gond van a Spar termékével, visszahívták  

Nem engedélyezett növényvédőszer miatt étkezési mákot hívott vissza a Spar Magyarország Kft.

Klímablog

Drámai módon megugorhat a lakossági klímák száma Magyarországon

Drámai módon megugorhat a lakossági klímák száma Magyarországon  

A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon.

Gazdaság

Részvény, ingatlan, deviza kell a nyugdíjhoz? – interjú Mandl Gergellyel

Részvény, ingatlan, deviza kell a nyugdíjhoz? – interjú Mandl Gergellyel 

Nyugdíjas éveinkre befektetni? A magyar részvények még mindig vonzónak számítanak, és a forint is stabil maradhat, ha a gazdaságpolitika kitart mellette.

Infokom

Új korszak elé néznek a bankok

Új korszak elé néznek a bankok  

A mesterséges intelligencia gyökeres változásokat hoz a pénzügyi szolgáltatások, különösen a banki szektor működésében.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo