Uborkaszezon cikkek
Üzleti tippek az uborkaszezonra
A nyári hónapokban valamelyest alábbhagy az üzleti pörgés. A könnyebbnek tűnő napok ellenére a feladatok azonban csak látszólag csökkennek. Íme, néhány hasznos tipp Grant Cardonetól, az Entrepreneur.com szerzőjétől arra, hogyan vészeljük át az uborkaszezont.
A marketing nem megy szabira
Sok cég a nyári hónapokat egyfajta szezonális szünetnek tekinti: a fogyasztók érdeklődése lanyhul, mindenki szabadságon van, a munkatársak nyaralnak. Csakhogy a marketinggépezet ilyenkor sem állhat meg: mutatunk hat tippet, amelyek segítségével feldobhatja a nyári értékesítéseit!
Kimarad a nyaralás? Nem is baj
Túl sok a munka, vagy túl kevés a pénz, ezért kimarad idén a nyaralás? Mindenki a vízparton, Ön pedig az íróasztal mögött? Nem rózsás helyzet. Összeszedtünk pár mókás dolgot, hogy lássa, ennek is van jó oldala!
Így nem lesz terméketlen az uborkaszezon
Sok iparágban a nyár uborkaszezonnak számít, amikor végre van idő olyan dolgokra is, amelyek a hétköznapok rohanásában elsikkadnak. Van néhány remek tippünk, hogy mivel töltheti el Ön és a vállalkozása ezt az időszakot hasznosan.
Három trükk, ami az uborkaszezonban is bejöhet
Megállíthatatlanul közeleg a nyár, ha még nem tettük, ideje végiggondolni a nyári kommunikációs stratégiánkat. A Facebook 21 ország adatai alapján szakértőnk összeállított néhány megfontolandó tanácsot.