Három trükk, ami az uborkaszezonban is bejöhet

Megállíthatatlanul közeleg a nyár, ha még nem tettük, ideje végiggondolni a nyári kommunikációs stratégiánkat. A Facebook 21 ország adatai alapján szakértőnk összeállított néhány megfontolandó tanácsot.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Nyár a barátkozás időszaka, ilyenkor több ismerőst igazolnak vissza az emberek, mint a többi évszakban. 20 százalékkal többet, mint tavasszal, 14 százalékkal többet mint télen, és 6 százalékkal többet mint ősszel. Naponta 800 millió megosztás született tavaly nyáron, és több fényképet osztottak meg ebben az időszakban, mint bármelyik másikban, a tavasznál 22 százalékkal, az ősznél 7 százalékkal többet. A mobil mindig kéznél van, Nyáron is. Tavaly nyáron a facebookozók 70 százaléka mobilról csatlakozott, a posztok 75 százaléka mobilon született, a fényképek 76 százalékát mobilról rakták föl – hívja fel a figyelmet Lévai Richárd, közösségi marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Nyáron a legtöbb poszt, amit megosztanak, valamilyen szabadidős aktivitáshoz kapcsolódik: úszás, evés, naplemente figyelés, túrázás, buli. Ezek azok, amiről a legtöbb szó esett a Facebook-on. De persze ilyenkor is sok szó esik az aktuális ünnepekről, az időjárásról, utazásról, és – főleg az őszhöz közeledve – az iskola közeledtéről.

A férfiak és a nők esetében az elsődleges cél a nyárral kapcsolatban (12 ország adatai alapján): az ideális alak elérése. A fő témák: jobban enni, többet edzeni. Ez persze országonként eltérő, de 38% és 57% között ez vezet mindenhol.

kép: Facebook

Az alakformálás mellett van más cél is, amiről lehet beszélni:

több időt tölteni a szabadban: 43%

új aktivitást vagy hobbit kipróbálni: 32%

házkörüli munka / csináld magad projekt: 21%

Mihez kezdjünk az uborkaszezonban?
Sok kisvállalkozáshoz hamarosan beköszönt a nyári uborkaszezon. Egyesek sajnálják, mások örülnek egy kis pangásnak. A bevétel szempontjából azonban nem kétséges: a pénztárnak és a céges bankszámlának általában nem tesz jót. Szakértőnk tanácsaiból kiderül, hogy mihez kezdjünk a nyáron.
Három tipp, ami az uborkaszezonban is bejöhet

Mobil rulez!

Mint az adatokból látható, a nyári kalandok közben az emberek otthon hagyják a laptopot, az asztali gépet és a tévét, a mobiljukat viszont soha, így ezen az eszközön keresztül tudjuk elérni a célközönségünket. A Facebook fejlesztései az utóbbi időben nagyon megerősítették ezt a kommunikációs csatornát, így a céges profilunk posztjai ebben az időszakban jól teljesíthetnek. (Ezért ne feledjük a mobilra fejlesztést.)

Ünnepeljük a bajnokokat!

A nyár tele van ünnepi alkalommal. Az érettségitől a vizsgától a felvételi pontok kihirdetésén át az augusztus 20-áig rengeteg nagyobb és sok kisebb alkalom van, amihez cégként is lehet csatlakozni.

Tegyük emlékezetessé a nyarat!

A nyár édes dilemmája a következő: az emberek azt gondolják, hogy ez a pihenés időszaka, mégis sokuknak van ambiciózus célja. Ahogy az emberek próbálják összeegyeztetni a két ellentétes vágyat, a cégek tudnak segíteni nekik emlékezetessé tenni az nyarat. Akár arról van szó, hogy bulizni akarnak, akár arról, hogy pihenni, vagy edzeni. Azok a márkák, akik tudnak segíteni az embereknek, emlékezetessé tenni a nagy pillanatokat vagy segítenek elérni a céljukat, erős kapcsolatot tudnak kialakítani a célcsoportjukkal.

Így győzhet egy kisbolt a multikkal szemben
Sok kisbolt alulmarad a multikkal folytatott ádáz versenyben. Sokszor akármennyire is erősen próbálkozik, egyszerűen nem tudja felvenni a kesztyűt, a termékeiket jóval alacsonyabb áron kínáló vállalatóriásokkal szemben. Vajon van-e kiút ebből a reménytelennek tűnő helyzetből? Szakértőnk megmutatja, hogyan dobbanthat nagyot egy kisvállalkozás is.

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo