Tv2 cikkek
Az RTL klub az élen, ha azt nézzük, melyik média tud a legerősebben befolyásolni minket
Befolyásos médiások: megőrizte első helyét az RTL vezetője.
Divatmárkát reklámozott burkoltan a TV2, több ország jogszabályát megsértve
Médiatanács: bírság a TV2 szolgáltatójának.
Ugrált-e Juhász Péter meztelenül a Bazilika kilátóteraszán?
Megosztotta a közvéleményt az a kormányelképzelés, hogy kiveszik a Btk-ból a közéleti diskurzusban elkövetett rágalmazást, becsületsértést. Sokan politikai okokat sejtenek.
Letaszították a trónról az RTL-vezért
Nagy fordulatot hozott a legbefolyásosabb médiapiaci személyiségek idei évi Top 50-es listája. Egy évtizedes dominancia után 2018-ban már nem a mindenkori RTL-vezér végzett az első helyen. Helyét Andy Vajna, a TV2, Lapcom és Rádió 1 tulajdonosa vette át, aki már két éve ott van az élmezőnyben. Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója második lett, a képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig Varga Zoltán, a Central Médiacsoport tulajdonosa állhatott fel.
Nagy bukta az országos tévéknél
Tavaly mintegy 16 százalékkal 59,95 milliárd forintra csökkentek a televíziók reklámbevételei 2008-hoz képest - mondta Németh Valentin, az Enrst and Young könyvvizsgáló és tanácsadó cég senior tanácsadója sajtótájékoztatóján.
A hét ajánlatát választotta a Balla Bútor
Arculati reklámok után konkrét termékajánlattal jelentkezett a TV2 képernyőjén a Balla Bútor Kft., mert fontossá vált számára, hogy gyors átfutási idejű és naprakész hirdetések segítségével azonnali forgalmat generáljon üzletei részére.