A hét ajánlatát választotta a Balla Bútor

Arculati reklámok után konkrét termékajánlattal jelentkezett a TV2 képernyőjén a Balla Bútor Kft., mert fontossá vált számára, hogy gyors átfutási idejű és naprakész hirdetések segítségével azonnali forgalmat generáljon üzletei részére.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A jelenleg 3 saját bútorszalonnal, 22 franchise szalonnal, és 6 konyhastúdióval üzemelő Balla Bútor Kft. 1992-ben alakult. A bútoróriás közép- és felső közép kategóriájú bútorokat és lakberendezési cikkeket árul Kelet-Magyarország 8 megyéjében. A cégnek eddig is voltak kereskedelmi csatornákhoz kötött megjelenései, de korábban elsősorban arculati reklámokat készített, brandet épített, konkrét termékhirdetésre esetében még nem volt példa.

„Hirdetéseinkben jellemzően műsorokat, rendezvényeket támogattunk, vagy egy énekesnő lemezbeharangozó reklámkampányának támogatói felületén szerepelt a céglogónk" - mondta el Balla Róbert, a Balla Bútor Kft. ügyvezető igazgatója. „2009-ben azonban fontossá vált, hogy az arculati reklámok helyett konkrét termékajánlattal jelenjünk meg, és segítségével azonnali forgalmat generáljunk üzleteink részére. A TV2 reklámmegoldása, A hét ajánlata erre kínált kiemelt pozíciójú, rendszeres megjelenési lehetőséget."

A Balla Bútor szalonjaival az ország jelentős részét eléri, és termékválasztéka nagy részét kizárólagosan képviseli a régióban, ezért fontos szempont volt az is, hogy a hirdetését a cég országos lefedettséggel tudja eljuttatni vásárlóihoz. „Mindezeken kívül a gyorsaság és a naprakészség volt a két legfontosabb szempont a reklámmegjelenéssel kapcsolatban, hiszen A hét ajánlatában szereplő terméket mindig az aktuális szóróanyagunkból, a legújabb akcióink közül választjuk ki - tette hozzá Balla Róbert.

További részletek: www.tv2.hu/ahetajanlata

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo