Tippek cikkek
Hatékony bizalomépítés az e-mail aláírás segítségével
Bizalom nélkül elképzelhetetlen akár egyetlen üzletkötés is, hosszabb távon pedig a sikeres működésre sincs esély. A hatékony bizalomépítéshez pedig kifejezetten praktikus és bárki számára elérhető eszköznek számít az e-mail aláírás.
Az online gyerek is megszeretheti az olvasást
Egy kutatás szerint a folyamatosan online lévő fiatalok több mint fele egyetlen könyvet sem olvas el egy év alatt. Az olvasás megszerettetése már a legkisseb korban elkezdődhet, de sosincs késő. A téma a könyv világnapján különösen időszerű.
Néhány pofonegyszerű e-mail tipp, amiért kedvelni fogják
Napjainkban objektív valóságként kezeli mindenki, hogy a szóbeli, illetve írásbeli kommunikációs stílus egyre több kívánnivalót hagy maga után. Dr. Erdős Zsuzsanna etikett- szakértő tippjeit érdemes megfontolni az írásbeli kommunikációban.
Ha ezekre nem figyelsz, kapásból egy milliót vesztettél
Egy rossz minőségű kép, rosszul elhelyezett információ, egy rossz mozdulat a weboldaladon és máris tucatnyi vevőt veszítettél. Ezzel a kis optimalizációval havonta akár milliós forgalmat is nyerhetsz.
Erre figyeljen, ha meg akarja védeni cégét
Egyre több a közintézményeket, vállalatokat érintő kiberfenyegetés, amely veszélybe sodorja működésüket és sikerességüket. A QUADRON Kibervédelmi Kft. szakértője összeszedte a 10 leggyakoribb kiberveszélyt, amellyel a cégeknek, intézményeknek nap mint nap szembe kell nézniük, valamint gyakorlati tanácsokat is ad azok elkerülésére.
Venni vagy eladni? Az időzítésen vagyonok múlhatnak
Még a legtapasztaltabb befektetési rókáknak is nehézséget okoz előre kitalálni, mikor érdemes adott befektetést megvenni vagy éppen eladni. A piaci időzítésnek nevezett problémára két biztos megoldást javasolnak a K&H befektetési szakemberei.
Jobban mehet az üzlet, ha erre odafigyel
A startupok fő célja, hogy innovatív ötletüket ne csak hazai, de nemzetközi környezetben is sikerre vigyék. Ennek azonban számos buktatója van a nyelvi korlátoktól a kapcsolati tőke hiányán át a nemzetközi vevők felkutatásáig, amire a Start it @K&H inkubátor és az Infinityn International 7 hasznos tippet kínál.
Kaphatunk hideget, meleget. Hogyan kezeljük a hideghívást?
Mitől lesz hatékony egy hideghívás? Hogyan bírjuk ki a sok visszautasítást? Földi Miklós Dániel, a Vállalkozók Fóruma szakértője ad néhány tippet, hogy szeressük meg a hideghívásokat és váljunk közben eredményesebbé?
Tippek, hogyan nyerjünk meg embereket
Hogyan tegyünk elsőre jó benyomást, hogyan nyerjünk meg embereket? A dolog könnyebb, mint gondolnánk, de tennünk is kell a sikerért. Alapszabály: soha ne magunkról beszéljünk! Kérdezzük partnerünket saját magáról – és figyeljünk rá.
Mosolyogjuk ki magunkból a stresszt
Vélhetően majdnem mindenki került már olyan helyzetbe, hogy egyszerre többfelől került nyomás alá. A helyzet nem könnyű, de az entrepreneur.com tanácsait elolvasva egyszerű, célratörő stressz-menedzsmenttel el tudjuk oszlatni az akut feszültségeket, sőt ha igyekszünk, krónikus görcsöktől is meg tudunk szabadulni.
Pár módszer, hogy ne csak nézelődjenek, vásároljanak is honlapunkon - 2. rész
A CTA, vagyis a call-to-action típusú ikonok azok, amelyek aktivitásra csábítják a júzereket. Kommentelésre, megosztásra, regisztrálásra, sőt vásárlásra. Íme, a tranzakcióhoz terelés utolsó lépései.