Szerencsi Bonbon Kft. cikkek


Érj el nagyobb hasznot – van egy tippünk hogyan

Érj el nagyobb hasznot – van egy tippünk hogyan 

Az elmúlt években Magyarországon a bejegyzett védjegyek száma nőtt legintenzívebben, de így is elmaradunk az Európai Uniós átlagtól. A Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH) egy széleskörű kampánnyal segíti a magyar élelmiszeripari vállalatokat, hogy megóvhassák értékeiket és megerősíthessék pozíciójukat a hazai és nemzetközi piacon.
Bővül a csokigyár: újabb beruházást támogat a kormány

Bővül a csokigyár: újabb beruházást támogat a kormány 

Pörög a versenyképességi támogatási program.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP

Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP 

Megrendezte Önkormányzati Fórum rendezvényét az OTP.

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Csaba László: Indokolt lenne kisebb várakozással lenni a kormányváltás iránt

Csaba László: Indokolt lenne kisebb várakozással lenni a kormányváltás iránt 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 85. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Cégblog

Magyar-szerb gyárépítés Dunavecsén

Magyar-szerb gyárépítés Dunavecsén 

Mintegy tízmilliárd forintnyi beruházással vasbeton szerkezeteket gyártó üzemet hoz létre egy magyar-szerb tulajdonú építőipari vállalat Dunavecsén.

Klímablog

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai 

Soha nem volt olyan fontos, hogy a vezetők, vállalatok a rendszerszintű változások élére álljanak.

Gazdaság

Home office: nem az lesz a fő kérdés, hogy marad-e, hanem hogyan

Home office: nem az lesz a fő kérdés, hogy marad-e, hanem hogyan 

A távmunka alkalmazásának a koronavírus-járvány hazánkban is jelentős lökést adott.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo