Számítógépes játékok cikkek
Game over: az online játékok veszélyei
Az online játékok gyártása és üzemeltetése viszonylag rövid idő alatt rendkívül jövedelmező iparággá vált, olyannyira, hogy több online regisztráció van, mint valaha. A Kaspersky Lab legfrissebb kutatása szerint az emberek 53%-a játszik rendszeresen, ugyanez az arány picit nő a fiatalabb korcsoportban, 25-34 évesek 64%-a, míg a 16-24 évesek 67%-a. Ugyanakkor ez hasonlóan jövedelmező pénzforrás a bűnözőknek, hiszen a feltört fiókokat könnyedén értékesíthetik a feketepiacon. A kiberfenyegetések ellenére az online játékosok rendszeresen sebezhetővé teszik a fiókjaikat, az elmentett játékmeneteiket, a személyes adataikat – potenciálisan akár pénzt is.
Ezekre keresnek rá a jövő fogyasztói a neten
A gyerekek világszerte kevesebbet kommunikálnak, játszanak és kisebb a hozzáférésük a felnőtt tartalmakhoz a számítógépeken, mint egy évvel ezelőtt, de több oldalt nyitnak meg, amelyek a kábítószerekről, az alkoholról és a cigarettáról szólnak - áll a Kaspersky Lab jelentésében.
A játék nem időpazarlás – teljesítmény fokozás!
A digitális világ nem csak az eszközeinket, de a gondolkodásunkat is megváltoztatta. Nincs mit tenni, a kesergés helyett, inkább használjuk ki az ebben rejlő új lehetőségeket! Többek között játsszunk –javasolta a téma kutatója a Variációk egy témára üzleti reggelin.
Nem a foci a jövő sportja
A világszerte egyre nagyobb népszerűségnek örvendő elektronikus sportesemények iránti hatalmas érdeklődésnek és a növekvő nézőszámnak köszönhetően az eSportból származó árbevételek már több hagyományos sport- és iparág eredményeit is megelőzik. A PayPal a legnagyobb eSport esemény, a World of Tanks bajnokság döntőjének közeledtével nyolc európai országban készített kutatást a piac aktuális helyzetéről.