Ssl cikkek


20 millió euróba kerülhet, ha nem készülünk fel időben

20 millió euróba kerülhet, ha nem készülünk fel időben 

Miközben az USA továbblazít az internetezők adatainak védelmén, és a böngészési előzményeket éppolyan árucikként lehet adni-venni, mint a cipőfűzőt, addig az Európai Unió az ezzel ellentétes úton megy tovább – hívja fel a figyelmet a MAZARS. A cégeknek érdemes már most, a szigorú uniós szabályozás hatálybalépése előtt egy évvel megkezdeni a felkészülést, hiszen egy esetleges adatvédelmi bírság maximális összege akár 20 millió euró is lehet.
Ne adjuk meg bárhol az adatainkat

Ne adjuk meg bárhol az adatainkat 

Mindannyian hallottunk már internetes csalásokról, rosszabb esetben áldozatául is estünk már. Mivel egyre több dolgot intézünk online, ezen csalások száma is folyamatosan növekszik. De mit tehet ennek elkerülésért az internetező, és mit tehet a weboldal tulajdonosa?
Ezért büntetik a netes óriások a magyar webshopokat

Ezért büntetik a netes óriások a magyar webshopokat 

A webes keresők büntetik azokat a cégeket, amelyek nem hitelesítik weboldalukat. A Google, a Bing és a Mozilla is hátrasorolja azokat, akik nem védik az oldalukat és felhasználóikat. Még mindig csak a vállalatok töredéke látja, hogy az SSL nem csupán biztonságot ad, de hiánya forintosítható versenyhátrányt okoz.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez  

340 milliárd forint áll rendelkezésre vállalati innovációs pályázatokra.

Adózás

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV  

A NAV az elmúlt időszakban több olyan vizsgálatot folytatott le, mert a kifizetők hibás járulékbevallásokat adtak be.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo