Smart célok cikkek


Pénz vagy határidő: melyik a jobb múzsa a marketinghez?

Pénz vagy határidő: melyik a jobb múzsa a marketinghez? 

„A határidő a legjobb múzsa” – Kosztolányitól származik az idézet. Csakhogy ő távolról sem a 21. századi üzleti kommunikáció területére célzott ezzel az időközben közhelyessé vált mondással. Hanem inkább szépíróként ironizált egyet ezzel az állítólag magasztos ihlet állapotára vonatkozó leleplezéssel. Más szóval tehát még a halogatók által sietve magukévá tett szállóigénk is azt mondja: ne várj arra, hogy megszálljon az ihlet! A határidő mellett másik múzsánk: a pénz. Ennek kedvéért pedig, hogy 2017-ben bőven legyen belőle, most érdemes stratégiai tervet kidolgozni cégünk online kommunikációjára.
Jeleket látunk... a siker 8 jelét

Jeleket látunk... a siker 8 jelét 

Gyakran kapcsoljuk a siker fogalmát a karrierhez vagy a pénzügyekhez, ám ez annál sokkal több. Hogy számunkra mi, azt magunk határozzuk meg, de van néhány jel, hogy jó úton járunk a majdani siker felé. Ha pedig még nem igazak ránk az alábbiak, máris elkezdhetünk dolgozni e készségek fejlesztésén.
„Fogadom, hogy tudatosabb leszek a fogadalmaim kapcsán”

„Fogadom, hogy tudatosabb leszek a fogadalmaim kapcsán” 

Az Új Év sokak számára a fogadalmak ideje: valahogy úgy érezzük, egy különleges alkalomhoz kell, hogy kössük, hogy igazán változást tudjunk elérni. Azonban nagyon sokan - talán Ön sem – nem tesznek már újévi fogadalmakat, hiszen eddig gyakran vallottak kudarcot, vagy nem sikerült teljes mértékben betartani őket. Ez persze egyáltalán nem jelenti azt, hogy az új évben nincs értelme újabb célokat kitűznünk magunk elé.
A legegyszerűbb motivációs trükk

A legegyszerűbb motivációs trükk 

Az ember sokszor kénytelen olyasmit is elvégezni, amihez semmi kedve, de mégis muszáj. Vezetőként ráadásul erre másokat is rá kell tudnunk venni. Van erre egy rém egyszerű megoldás!
A cél teszi a csapatot, nem a tréning

A cél teszi a csapatot, nem a tréning 

Egy jó csapat mindig eredményesebb, mint egymás mellett működő egyének összessége. Hogy mitől válik az emberekből csapat, azt számos teória és módszer taglalja, de van egy dolog, amiben minden sikeres vezető egyetért.
Hogyan tűzzünk ki megvalósítható célokat?

Hogyan tűzzünk ki megvalósítható célokat? 

Csak olyan céllal érdemes foglalkozni, ami valóban fontos nekünk, mert abban lesz az energia, és ott fognak tényleg történni az események, egy ilyen célért sokkal többet megteszünk, mint egy olyanért, amit csak úgy kaptunk, vagy csak azért szeretnénk neki megfelelni, mert a környezet ezt várja el tőlünk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Költségkímélés

Könnyebb hitelezés a cégeknek

Könnyebb hitelezés a cégeknek  

A Garantiqa 2026. június 30-ig meghosszabbított díjelengedéssel támogatja a beruházási hitelek felfutását.

Pénzszerzés

Nagy lakáspiaci meglepetés: hirtelen fékezés a vevőknél, felpörgés a kínálatban

Nagy lakáspiaci meglepetés: hirtelen fékezés a vevőknél, felpörgés a kínálatban  

A lakáspiac novemberben már a lecsendesülés jeleit mutatja, de keresleti és kínálati oldala eltérő dinamikát mutatott, ami leginkább a lakásvásárlóknak kedvez.

Adózás

Megéri sietni: sok pénz visszajár adójóváírásként

Megéri sietni: sok pénz visszajár adójóváírásként 

Az év utolsó heteiben hagyományosan megugrik a nyugdíj- és egészségpénztári befizetések volumene az adóvisszatérítési lehetőségek miatt.

Klímablog

Új támogatásra pályázhatnak a cégek

Új támogatásra pályázhatnak a cégek 

Januártól új támogatás segíti a környezeti károk mérséklésében közreműködő vállalkozásokat.

Gazdaság

Nagy lakáspiaci meglepetés: hirtelen fékezés a vevőknél, felpörgés a kínálatban

Nagy lakáspiaci meglepetés: hirtelen fékezés a vevőknél, felpörgés a kínálatban  

A lakáspiac novemberben már a lecsendesülés jeleit mutatja, de keresleti és kínálati oldala eltérő dinamikát mutatott, ami leginkább a lakásvásárlóknak kedvez.

Infokom

 Óriási tévhitben a magyar cégvezetők a mesterséges intelligenciával kapcsolatban

Óriási tévhitben a magyar cégvezetők a mesterséges intelligenciával kapcsolatban  

A magyar kis- és középvállalkozások több mint fele még el sem kezdte az MI bevezetését.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo