Smart célok cikkek


Pénz vagy határidő: melyik a jobb múzsa a marketinghez?

Pénz vagy határidő: melyik a jobb múzsa a marketinghez? 

„A határidő a legjobb múzsa” – Kosztolányitól származik az idézet. Csakhogy ő távolról sem a 21. századi üzleti kommunikáció területére célzott ezzel az időközben közhelyessé vált mondással. Hanem inkább szépíróként ironizált egyet ezzel az állítólag magasztos ihlet állapotára vonatkozó leleplezéssel. Más szóval tehát még a halogatók által sietve magukévá tett szállóigénk is azt mondja: ne várj arra, hogy megszálljon az ihlet! A határidő mellett másik múzsánk: a pénz. Ennek kedvéért pedig, hogy 2017-ben bőven legyen belőle, most érdemes stratégiai tervet kidolgozni cégünk online kommunikációjára.
Jeleket látunk... a siker 8 jelét

Jeleket látunk... a siker 8 jelét 

Gyakran kapcsoljuk a siker fogalmát a karrierhez vagy a pénzügyekhez, ám ez annál sokkal több. Hogy számunkra mi, azt magunk határozzuk meg, de van néhány jel, hogy jó úton járunk a majdani siker felé. Ha pedig még nem igazak ránk az alábbiak, máris elkezdhetünk dolgozni e készségek fejlesztésén.
„Fogadom, hogy tudatosabb leszek a fogadalmaim kapcsán”

„Fogadom, hogy tudatosabb leszek a fogadalmaim kapcsán” 

Az Új Év sokak számára a fogadalmak ideje: valahogy úgy érezzük, egy különleges alkalomhoz kell, hogy kössük, hogy igazán változást tudjunk elérni. Azonban nagyon sokan - talán Ön sem – nem tesznek már újévi fogadalmakat, hiszen eddig gyakran vallottak kudarcot, vagy nem sikerült teljes mértékben betartani őket. Ez persze egyáltalán nem jelenti azt, hogy az új évben nincs értelme újabb célokat kitűznünk magunk elé.
A legegyszerűbb motivációs trükk

A legegyszerűbb motivációs trükk 

Az ember sokszor kénytelen olyasmit is elvégezni, amihez semmi kedve, de mégis muszáj. Vezetőként ráadásul erre másokat is rá kell tudnunk venni. Van erre egy rém egyszerű megoldás!
A cél teszi a csapatot, nem a tréning

A cél teszi a csapatot, nem a tréning 

Egy jó csapat mindig eredményesebb, mint egymás mellett működő egyének összessége. Hogy mitől válik az emberekből csapat, azt számos teória és módszer taglalja, de van egy dolog, amiben minden sikeres vezető egyetért.
Hogyan tűzzünk ki megvalósítható célokat?

Hogyan tűzzünk ki megvalósítható célokat? 

Csak olyan céllal érdemes foglalkozni, ami valóban fontos nekünk, mert abban lesz az energia, és ott fognak tényleg történni az események, egy ilyen célért sokkal többet megteszünk, mint egy olyanért, amit csak úgy kaptunk, vagy csak azért szeretnénk neki megfelelni, mert a környezet ezt várja el tőlünk.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Kitört a háború a magyar bankok között a diákhitelesekért

Kitört a háború a magyar bankok között a diákhitelesekért 

Ponthatár afterparti: kedvezményesővel versenyeznek bankok a diákhitelhez számlát nyitókért.

Adózás

Augusztustól jön a szigorítás, kétszeresére nőnek a bírságok

Augusztustól jön a szigorítás, kétszeresére nőnek a bírságok  

Augusztus 1-től duplájára emelkedik az adókötelezettségek nem vagy nem megfelelő teljesítése esetén kiszabható mulasztási bírság általános mértéke.

Jogi kisokos

A háborúra hivatkozva magasabb bírságot fizethetnek a cégek

A háborúra hivatkozva magasabb bírságot fizethetnek a cégek  

Augusztus 1-től 13 százalékról 15 százalékra emelkedik a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által kiszabható bírság összegének felső határa.

Cégblog

Ilyen benzinkutat sem látott még

Ilyen benzinkutat sem látott még  

Az eddigiekhez képest más modellen alapul az Auchan legújabb csepeli töltőállomása.

Társadalom

Ezért szeretik az emberek az Európai Uniót

Ezért szeretik az emberek az Európai Uniót  

Az európaiak a demokráciát és a gazdasági hatékonyságot tartják az EU fő erősségének.

Infokom

Hogyan készítheti fel cégét az AI-korszakra?

Hogyan készítheti fel cégét az AI-korszakra?  

Alig van túl a vállalati szektor az agilis átálláson, az egyre szélesebb körben alkalmazott forradalmi technológiai megoldások máris újabb szemléletváltást sürgetnek.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo