Small talk cikkek


Minden nagy üzlet egy beszélgetéssel kezdődik

Minden nagy üzlet egy beszélgetéssel kezdődik 

A small talk kifejezésnek az angolban többrétegű jelentése van: rövid beszélgetés, könnyű csevegés; könnyed társalgás. Azonban, ha csak az egyik módon fordítanánk le, hiányérzetünk maradna, mert valójában, ahogy Debra Fine társalgási szakértő fogalmaz: a small talk minden beszélgetés első fogása.
Small-talk, a kapcsolatépítés nehézségei

Small-talk, a kapcsolatépítés nehézségei 

Az úgynevezett “small-talk”, az udvarias, lényegében üres csevegés, amelyet üzleti találkozón, fogadáson ismerkedő emberek folytatnak, könnyűnek tűnik – de nem igazán az. Ki ne ismerné a problémát: sosem látott emberrel kerülünk szembe és hamarosan kiderül: érdekes kapcsolat lehet, de másokat is meg kívánunk még ismerni, avagy – számunkra érdektelen az illető, csak az időt vesztegetjük. Hogyan szabaduljunk? Egyáltalán: miként kezeljük a “small-talk” szituációkat?
A WC-n is elbukhatjuk a befektetést

A WC-n is elbukhatjuk a befektetést 

A pénzügyi befektetők értelemszerűen olyan cégeket keresnek, amelyeknek stabil versenyelőnyük van, folyamatosan és az átlag felett növekednek, valamint kiváló menedzsmenttel rendelkeznek. Az ennek való megfelelés mellett a vállalkozók sok-sok órát fektetnek az üzleti terv összeállításába, az átvilágításra való felkészülésbe, a prezentálás tökéletesítésébe. De akár a WC tisztaságán is bukhatjuk a befektetést.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo