Reputációmenedzsment cikkek


Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető

Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető 

Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.
Reputáció: a kockázat kockázata

Reputáció: a kockázat kockázata 

Nincs cégvezető, aki ne tartaná fontosnak a hírnevének, vagy brandjének védelmét, ugyanakkor mégis csak nagyon kevesen kezelik tudatosan a reputációjukat érintő kockázatokat – figyelmeztet Doszpod Dénes kockázatkezelési és vállalatirányítási szakértőnk.
Reputáció: te milyen nyomokat hagysz a neten?

Reputáció: te milyen nyomokat hagysz a neten? 

Online reputációdnak, vagyis hírnevednek része minden olyan információ, ami megtalálható rólad és a márkádról a digitális térben. Ezek a digitális lábnyomok pedig kihatnak az online megítélésedre. Még akkor is, ha erről te nem is tudsz, vagy nem is te kontrollálod az információkat.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Elrajtolt egy kkv-s hitelprogram

Elrajtolt egy kkv-s hitelprogram  

Hétfőtől igényelhetővé vált a GINOP Plusz program részét képező Nemzeti Bajnokok Hitelprogram terméke.

Adózás

Nyerhetnek a cégek a NAV szolgáltatásával

Nyerhetnek a cégek a NAV szolgáltatásával  

A számlaadatok további tisztítása érdekében bizonyos hibatípusokkal szemben szeptember 15-től szigorúbban lépnek fel.

Klímablog

Itt tart a Napenergia Plusz Program

Itt tart a Napenergia Plusz Program 

A Napenergia Plusz Programban 86,7 milliárd forint megítélt támogatáshoz képest 44 milliárd forint fölé nőttek az elutalt összegek.

Infokom

Új korszak elé néznek a bankok

Új korszak elé néznek a bankok  

A mesterséges intelligencia gyökeres változásokat hoz a pénzügyi szolgáltatások, különösen a banki szektor működésében.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo