Reklámadó-törvény cikkek


Kinek és hogyan járhat vissza a reklámadó?

Kinek és hogyan járhat vissza a reklámadó? 

Ha a reklámadó törvény módosítását elfogadja a parlament, az adókulcs a reklámközzétevők esetén 2017 júniusától 7,5 százalékra emelkedik. Ugyanakkor a 2017. május 31-ig lezárult adóévekre megfizetett reklámadót a cégek adótúlfizetésként vehetik figyelembe. De mi lesz a túlfizetéssel?
A szabad médiapiac és a társadalom is veszít a reklámadóval

A szabad médiapiac és a társadalom is veszít a reklámadóval 

Haladéktalanul meg kell szüntetni a reklámadót a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei szerint. A szakmai szervezetek elutasítják a kormány reklámadó fenntartására vonatkozó szándékát, valamint a reklámadó mértékének emelését - közölték a szövetségek az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleményükben.
Mégse futnak neki a reklámadó módosításnak

Mégse futnak neki a reklámadó módosításnak 

Jövőre nem 9 százalék lesz a reklámadó - jelentette ki Kósa Lajos, a Fidesz frakcióvezetője keddi budapesti sajtótájékoztatóján. Ugyan pár nappal ezelőtt terjesztették csak be az emelés ötletét. Mégis átnézik, így jó lesz-e az EU-nak.
Mennyire biztos a reklámadó módosítás?

Mennyire biztos a reklámadó módosítás? 

A tervek szerint módosítja a kormány az EU által kifogásolt reklámadó törvényt, van, aki még korábban befizetett adót is visszakap. Lehetséges-e, hogy ezt később mégis be kell fizetni? A Faludi Wolf Theiss szakértője szerint bizony elképzelhető.
Egy egész iparágat vág haza a reklámadó módosítás

Egy egész iparágat vág haza a reklámadó módosítás 

Bár első látásra úgy néz ki, hogy elengedi a kormány a reklámadót, hosszabb távon közel duplázódó teherről van szó a nagyobb árbevételű cégek esetében. Szakmai szervezetek szerint ez kigazdálkodhatatlan és elveszi a piacban rejlő növekedési lehetőséget.
Nő az adó, de nem mindenki fizeti

Nő az adó, de nem mindenki fizeti 

Benyújtották a reklámadó módosításáról szóló javaslatot. A kormány ragaszkodik a kicsik adómentességéhez, de minimis támogatás lesz. A nagyobb adózók terhe viszont nő nyártól. A saját reklám viszont adómentes lesz a javaslat szerint.
Milliárdos bírsággal fenyeget az új reklámadó

Milliárdos bírsággal fenyeget az új reklámadó 

A jövő évre bemutatott adócsomag keretein belül a kormány a reklámadóról szóló törvényt is módosítja, méghozzá komoly bírságtételekkel sújtva a bejelentési kötelezettségeket elmulasztókat. A Piac & Profitnak nyilatkozó szakértők szerint a módosítás abban lehet a NAV segítségére, hogy behajtsa az olyan multinacionális reklám-közzétevőkön az adó összegét, mint a Google.
Már hatályos a reklámadó-törvény

Már hatályos a reklámadó-törvény 

Hatályba lépett a módosított reklámadó-törvény. Bár az Unió még vizsgálja a szabályozást, a vállalkozások számára már fontos, hogy az új szabályok szerint járjanak el minden esetben. A szabály mindenképpen hatalmas adminisztrációs, sokak számára pedig anyagi terhet is jelent majd.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Növekedés, nem túlélés: Hogyan segít a Demján Sándor Tőkeprogram a magyar vállalkozásoknak?

Növekedés, nem túlélés: Hogyan segít a Demján Sándor Tőkeprogram a magyar vállalkozásoknak? 

Egy hitel gyakran komoly kihívást jelent a cégek.

Költségkímélés

Nagy bajban vannak a magyarok, ha otthon vészhelyzet történik

Nagy bajban vannak a magyarok, ha otthon vészhelyzet történik  

A magyarok harmada nem tud bejáratott, megbízható szakemberhez fordulni otthoni műszaki probléma vagy egyéb váratlan javítást, szerelést igénylő helyzet esetén.

Cégblog

Lázár János örülhet ennek a hírnek

Lázár János örülhet ennek a hírnek  

Augusztusban mintegy 7 százalékkal pontosabbak voltak a vonatok, mint egy évvel korábban.

Klímablog

Fontos pályázat rajtol: így szerezhet cégének akár 1 milliárd forintot energiatárolásra

Fontos pályázat rajtol: így szerezhet cégének akár 1 milliárd forintot energiatárolásra 

Hamarosan elindul a pályázat a vállalkozásoknak a Jedlik Ányos Energetikai Programon belül.

Társadalom

Megtámadták Magyarföldet

Megtámadták Magyarföldet 

Tömeges betelepülés miatt meg kell ismételni Magyarföldön az időközi választást.

Infokom

Gigabefektetés a Google-nél

Gigabefektetés a Google-nél  

A technológiai óriás 5 milliárd fontot fektet be Nagy-Britanniában a következő két évben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo