Reklámadó-törvény cikkek


Kinek és hogyan járhat vissza a reklámadó?

Kinek és hogyan járhat vissza a reklámadó? 

Ha a reklámadó törvény módosítását elfogadja a parlament, az adókulcs a reklámközzétevők esetén 2017 júniusától 7,5 százalékra emelkedik. Ugyanakkor a 2017. május 31-ig lezárult adóévekre megfizetett reklámadót a cégek adótúlfizetésként vehetik figyelembe. De mi lesz a túlfizetéssel?
A szabad médiapiac és a társadalom is veszít a reklámadóval

A szabad médiapiac és a társadalom is veszít a reklámadóval 

Haladéktalanul meg kell szüntetni a reklámadót a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei szerint. A szakmai szervezetek elutasítják a kormány reklámadó fenntartására vonatkozó szándékát, valamint a reklámadó mértékének emelését - közölték a szövetségek az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleményükben.
Mégse futnak neki a reklámadó módosításnak

Mégse futnak neki a reklámadó módosításnak 

Jövőre nem 9 százalék lesz a reklámadó - jelentette ki Kósa Lajos, a Fidesz frakcióvezetője keddi budapesti sajtótájékoztatóján. Ugyan pár nappal ezelőtt terjesztették csak be az emelés ötletét. Mégis átnézik, így jó lesz-e az EU-nak.
Mennyire biztos a reklámadó módosítás?

Mennyire biztos a reklámadó módosítás? 

A tervek szerint módosítja a kormány az EU által kifogásolt reklámadó törvényt, van, aki még korábban befizetett adót is visszakap. Lehetséges-e, hogy ezt később mégis be kell fizetni? A Faludi Wolf Theiss szakértője szerint bizony elképzelhető.
Egy egész iparágat vág haza a reklámadó módosítás

Egy egész iparágat vág haza a reklámadó módosítás 

Bár első látásra úgy néz ki, hogy elengedi a kormány a reklámadót, hosszabb távon közel duplázódó teherről van szó a nagyobb árbevételű cégek esetében. Szakmai szervezetek szerint ez kigazdálkodhatatlan és elveszi a piacban rejlő növekedési lehetőséget.
Nő az adó, de nem mindenki fizeti

Nő az adó, de nem mindenki fizeti 

Benyújtották a reklámadó módosításáról szóló javaslatot. A kormány ragaszkodik a kicsik adómentességéhez, de minimis támogatás lesz. A nagyobb adózók terhe viszont nő nyártól. A saját reklám viszont adómentes lesz a javaslat szerint.
Milliárdos bírsággal fenyeget az új reklámadó

Milliárdos bírsággal fenyeget az új reklámadó 

A jövő évre bemutatott adócsomag keretein belül a kormány a reklámadóról szóló törvényt is módosítja, méghozzá komoly bírságtételekkel sújtva a bejelentési kötelezettségeket elmulasztókat. A Piac & Profitnak nyilatkozó szakértők szerint a módosítás abban lehet a NAV segítségére, hogy behajtsa az olyan multinacionális reklám-közzétevőkön az adó összegét, mint a Google.
Már hatályos a reklámadó-törvény

Már hatályos a reklámadó-törvény 

Hatályba lépett a módosított reklámadó-törvény. Bár az Unió még vizsgálja a szabályozást, a vállalkozások számára már fontos, hogy az új szabályok szerint járjanak el minden esetben. A szabály mindenképpen hatalmas adminisztrációs, sokak számára pedig anyagi terhet is jelent majd.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo