Reklámadó-törvény cikkek


Kinek és hogyan járhat vissza a reklámadó?

Kinek és hogyan járhat vissza a reklámadó? 

Ha a reklámadó törvény módosítását elfogadja a parlament, az adókulcs a reklámközzétevők esetén 2017 júniusától 7,5 százalékra emelkedik. Ugyanakkor a 2017. május 31-ig lezárult adóévekre megfizetett reklámadót a cégek adótúlfizetésként vehetik figyelembe. De mi lesz a túlfizetéssel?
A szabad médiapiac és a társadalom is veszít a reklámadóval

A szabad médiapiac és a társadalom is veszít a reklámadóval 

Haladéktalanul meg kell szüntetni a reklámadót a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és társszövetségei szerint. A szakmai szervezetek elutasítják a kormány reklámadó fenntartására vonatkozó szándékát, valamint a reklámadó mértékének emelését - közölték a szövetségek az MTI-hez csütörtökön eljuttatott közleményükben.
Mégse futnak neki a reklámadó módosításnak

Mégse futnak neki a reklámadó módosításnak 

Jövőre nem 9 százalék lesz a reklámadó - jelentette ki Kósa Lajos, a Fidesz frakcióvezetője keddi budapesti sajtótájékoztatóján. Ugyan pár nappal ezelőtt terjesztették csak be az emelés ötletét. Mégis átnézik, így jó lesz-e az EU-nak.
Mennyire biztos a reklámadó módosítás?

Mennyire biztos a reklámadó módosítás? 

A tervek szerint módosítja a kormány az EU által kifogásolt reklámadó törvényt, van, aki még korábban befizetett adót is visszakap. Lehetséges-e, hogy ezt később mégis be kell fizetni? A Faludi Wolf Theiss szakértője szerint bizony elképzelhető.
Egy egész iparágat vág haza a reklámadó módosítás

Egy egész iparágat vág haza a reklámadó módosítás 

Bár első látásra úgy néz ki, hogy elengedi a kormány a reklámadót, hosszabb távon közel duplázódó teherről van szó a nagyobb árbevételű cégek esetében. Szakmai szervezetek szerint ez kigazdálkodhatatlan és elveszi a piacban rejlő növekedési lehetőséget.
Nő az adó, de nem mindenki fizeti

Nő az adó, de nem mindenki fizeti 

Benyújtották a reklámadó módosításáról szóló javaslatot. A kormány ragaszkodik a kicsik adómentességéhez, de minimis támogatás lesz. A nagyobb adózók terhe viszont nő nyártól. A saját reklám viszont adómentes lesz a javaslat szerint.
Milliárdos bírsággal fenyeget az új reklámadó

Milliárdos bírsággal fenyeget az új reklámadó 

A jövő évre bemutatott adócsomag keretein belül a kormány a reklámadóról szóló törvényt is módosítja, méghozzá komoly bírságtételekkel sújtva a bejelentési kötelezettségeket elmulasztókat. A Piac & Profitnak nyilatkozó szakértők szerint a módosítás abban lehet a NAV segítségére, hogy behajtsa az olyan multinacionális reklám-közzétevőkön az adó összegét, mint a Google.
Már hatályos a reklámadó-törvény

Már hatályos a reklámadó-törvény 

Hatályba lépett a módosított reklámadó-törvény. Bár az Unió még vizsgálja a szabályozást, a vállalkozások számára már fontos, hogy az új szabályok szerint járjanak el minden esetben. A szabály mindenképpen hatalmas adminisztrációs, sokak számára pedig anyagi terhet is jelent majd.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Új szolgáltatásokat vezet be az OTP: minden vállalati ügyfél érintett

Új szolgáltatásokat vezet be az OTP: minden vállalati ügyfél érintett 

Jön a Single Market a vállalatok számára is.
Mostantól a SZÉP Kártya használata olyan egyszerű, mint egy érintés

Mostantól a SZÉP Kártya használata olyan egyszerű, mint egy érintés 

Nincs több keresgélés a pénztárcában.
Hol húzódik a határ? Az AI és az ember szerepe a befektetési döntésekben

Hol húzódik a határ? Az AI és az ember szerepe a befektetési döntésekben 

Interjú a KBC Asset fióktelepének vezetőjével.

Jogi kisokos

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon 

Huszonegy embert gyanúsítanak azzal, hogy törvényes örökös nélkül elhunytak hagyatékát megszerezték.

Klímablog

Hamarosan idul a karácsonyi palackinvázió

Hamarosan idul a karácsonyi palackinvázió 

A MOHU idén is megnövelt kapacitással készül a karácsonyi és az év végi időszakra.

Társadalom

Moszkvában öltek meg egy tábornokot

Moszkvában öltek meg egy tábornokot 

Robbantásos merényletben vesztette életét egy orosz tábornok Moszkvában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo