Public relations cikkek


Mennyit lehet keresni PR-osként?

Mennyit lehet keresni PR-osként? 

A kutatásban 134 szakember vett részt, azonban a fizetéssel kapcsolatos kérdésekre már csak szerényebb számban volt válaszadási hajlandóság.
Márkaépítés? Így kerüljük el a leggyakoribb PR-bakikat

Márkaépítés? Így kerüljük el a leggyakoribb PR-bakikat 

A PR és a marketing gyakran összekeveredik a cégvezetők fejében, vagy úgy gondolják, utóbbi csak a nagyok luxusa. Pedig minden cégnek megéri foglalkozni vele. Lássuk a három legfontosabb alaphibát!
A PR és az eladás - így nyissunk kaput

A PR és az eladás - így nyissunk kaput 

Az értékesítési kampányokban is kiválóan használhatjuk a sajtómegjelenéseket. A public relations képes megszólítani potenciális vásárlóinkat, ráadásul kiemel a versenytársak közül. Cikkünkből kiderül, az ún. kapunyitó sajtómegjelenések hogyan támogathatják az értékesítést a B2B ügyfelek megszerzésében.
Mit csinál a PR-os?

Mit csinál a PR-os? 

A marketing és PR gyakran összekeveredik a fejekben, ahogy sajnos sokan azt is gondolják, a PR-osok feladata, hogy hivatalból hazudozzanak. Lakatos Zsófia a Magyar PR Szövetség elnöke segített eloszlatni a félreértéseket a Marketing Szövetség konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Bővülő hiteltermékek az MFB-nél

Bővülő hiteltermékek az MFB-nél 

Elindult a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram.

Költségkímélés

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok 

Nemcsak az öngondoskodás egyik alappillérét jelentő nyugdíjbiztosítások, de a kockázati életbiztosítások is egyre népszerűbbek valamennyi korosztályban.

Pénzszerzés

Nagyon bejött az egyik ösztöndíjprogram

Nagyon bejött az egyik ösztöndíjprogram 

Nagy az érdeklődés a kisgyermeknevelő képzésekben résztvevők ösztöndíj-támogatása iránt.

Cégblog

A legfontosabb: a befektetés nem sprint, hanem maraton

A legfontosabb: a befektetés nem sprint, hanem maraton 

Kiss Péterrel, az Amundi Alapkezelő befektetési igazgatójával beszélgettünk arról, milyen stratégiát érdemes követnie a kisbefektetőknek ebben az új korszakban.

Klímablog

Újabb pusztító viharokat várnak itthon a meteorológusok

Újabb pusztító viharokat várnak itthon a meteorológusok 

Extrém időjárás: a klímaváltozás miatt a múlt hetihez hasonló viharokra, hőmérsékleti rekordokra kell számítanunk.

Gazdaság

Egyre nehezebbet tudnak megfelelő munkaerőt találni a cégek

Egyre nehezebbet tudnak megfelelő munkaerőt találni a cégek  

Bár az elmúlt egy évben enyhült a korábbi munkaerőhiány, a magyar munkaerőpiac továbbra sem lélegezhet fel.

Infokom

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?  

A magyarok túlnyomó többsége már most ismeri a technológia alapjait, és bízik benne, hogy a vállalatok felelősen használják az adatokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo