Parkoló cikkek


Így parkolhat 150 helyen 1000 munkavállaló

Így parkolhat 150 helyen 1000 munkavállaló 

Miközben egyre többen térnek vissza a home office-ból az irodákba, Budapesten becslések szerint átlagosan közel 30 százalékkal nőttek a parkolási költségek.
Úgy veszik a garázsokat, mintha nem lenne holnap

Úgy veszik a garázsokat, mintha nem lenne holnap 

A nagyobb autópark miatt egyre nagyobb az igény a garázsokra. Nem csak az eladó, hanem a bérelhető garázsok ára is az egekben van. A fővárosban a legdrágább a 13. kerület.
Kinövik az autók az utcát

Kinövik az autók az utcát 

Sok autós úgy érzi: mintha szűkülnének a parkolóhelyek, sőt, némely utca is... Pedig azok mérete nem változik – kocsijaink viszont egyre szélesebbek és hosszabbak.
Milliárdos veszteség elé nézhet a kiskereskedelem és a parkolási biznisz

Milliárdos veszteség elé nézhet a kiskereskedelem és a parkolási biznisz 

A légi közlekedési iparág digitalizálódása nemcsak új lehetőséget, de veszélyt is jelent a repülőterek üzemeltetői számára. A ma még jól jövedelmező kiskereskedelmi és parkolóüzletágak milliárdos veszteség elé nézhetnek. A Roland Berger legújabb tanulmánya megállapította, hogy a digitális alkalmazások megfoszthatják a reptereket bevételük jelentős részétől, ezért holisztikus stratégiára van szükség a különálló digitális projektek helyett.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo