Outplacement cikkek


Ne zárjuk be az ajtókat a távozók mögött

Ne zárjuk be az ajtókat a távozók mögött 

A „viszlát, többé ne is lássuk egymást” - mentalitás még egy elbocsátás által terhelt szituációban is nagyon káros. Miért kellene véglegesen bezárni az ajtókat a távozók mögött? Csak nagyon kevés cég veszi vissza azokat a munkatársait, akik így vagy úgy, egyszer már elhagyták a céget - pedig az újra alkalmazás rengeteg lehetőséget rejt.
Elbocsátás 2.0: nem marad titokban

Elbocsátás 2.0: nem marad titokban 

A közösségi médiának köszönhetően akár egy munkavállaló elbocsátása is akkora hullámokat kelthet a cég körül, mintha tömeges leépítés történt volna. A munkáltató érdeke is a gondoskodó leépítés.
Kilépett a cégtől? Még hátra van egy beszélgetés!

Kilépett a cégtől? Még hátra van egy beszélgetés! 

A HR-es feladata nem kéne, hogy véget érjen akkor, ha egy munkavállaló felmond, vagy kirúgják. Az utógondozás segít az egykori dolgozónak, de a cégnek is bőven megéri.
Teendők elbocsátás után

Teendők elbocsátás után 

A Nokia gyártásának áthelyezésével, a Malév leállásával többezres elbocsátással indul az év. Az újbóli elhelyezkedés pedig a mostani gazdasági helyzetben nem egyszerű. Ugyanakkor a leépítésre kényszerülő vállalatoknak van módjuk segíteni dolgozókait. Míg külföldön a végkielégítés csomagok egyik legmegbecsültebb eleme az outplacement program, hazánkban még kevés cég él ezzel a lehetőséggel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Így hoz milliókat és tonnákkal kevesebb CO₂-t az okos épületmenedzsment

Így hoz milliókat és tonnákkal kevesebb CO₂-t az okos épületmenedzsment 

A Schneider Electric jövőformáló vállalatként eszközök, alkalmazások és szolgáltatások széles skálájával segíti ügyfeleit és partnereit.

Cégblog

Megnyílt a Huawei webáruháza Magyarországon

Megnyílt a Huawei webáruháza Magyarországon 

Az új webáruház a Huawei teljes hazai termékpalettáját kínálja.

Klímablog

Több pénzt adnak elektromos autóra

Több pénzt adnak elektromos autóra  

30 milliárd forintról 40 milliárd forintra emelik a keretet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo