Online áruház cikkek


Egy új lehetőség, hogy a magyar kkv-k a nemzetközi piacon is hasíthassanak

Egy új lehetőség, hogy a magyar kkv-k a nemzetközi piacon is hasíthassanak 

A koronavírus rámutatott, hogy a lakossági termékek vásárlásánál megszokott kényelem és gyorsaság ma már egyre égetőbb elvárás más szektorokban is. Kutatások szerint az utóbbi két évben 30-40 százalékkal emelkedett az online értékesítések forgalma, az Egyesült Államokban pedig a cégek 65 százaléka bonyolítja üzleteit kizárólag online. Ez a trend gyűrűzik át Európába is, ami nem csak a vásárlói szokásokra, de a hazai vállalkozások versenyképességére is komoly hatással van. Egy nemzetközi startup egyszerű és gyors megoldást nyújt a magyar kkv-knak a teljes digitális átállásban és a nemzetközi piacra lépésben.
Árgus szemekkel figyelik a webáruházakat

Árgus szemekkel figyelik a webáruházakat 

Minden év novembere és decembere a hagyományos kereskedelem mellett főszezon az e-kereskedelemben is. Mivel az ajándékvásárlások egyre nagyobb hányada kerül át az online térbe, a fogyasztóvédelem megerősítette jelenlétét a webáruházak területén.
Webshopot indított? Öt eszköz a sikerhez. Első rész.

Webshopot indított? Öt eszköz a sikerhez. Első rész. 

Elindította vadiúj, csini online áruházát. Szép a design, egyedi a logó, logisztika, könyvelés pipa. Ugyan névadáskor figyeltek arra, hogy könnyen megtalálható legyen az oldal, ez mégse lett elegendő a sikerességhez. De jó alapokra könnyű építeni, íme néhány eszköz, amivel megtolhatja szekerét. Cikksorozatunk első része a tartalomról szól.
A fogyasztók digitális DNS-ének megértésén múlik az online kiskereskedelem jövője

A fogyasztók digitális DNS-ének megértésén múlik az online kiskereskedelem jövője 

Az online kiskereskedőknek meg kell érteniük vásárlóik „digitális DNS-ét”, ha versenyképesek akarnak maradni – állítja a Roland Berger új tanulmánya. A fogyasztók ott szeretnek vásárolni, ahol személyre szabott termékajánlásokat kapnak, ezért a kereskedőknek tisztában kell lenniük a fogyasztói preferenciákkal. Ezek megértéséhez a közösségi média ad elképesztő segítséget.
Hogyan nyissunk webáruházat – útmutató 5 egyszerű lépésben

Hogyan nyissunk webáruházat – útmutató 5 egyszerű lépésben 

Az internetes értékesítés előnyeiről valószínűleg már mindenki hallott, nem könnyű viszont konkrét segítséget kapni a megvalósításhoz. Ebben próbálunk most segíteni. A Piac&Profit szakértője 5 pontban összefoglalta egy webáruház indításának legfontosabb lépéseit.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Költségkímélés

Nagyon megy a nyugdíj- és az egészségpénztáraknak

Nagyon megy a nyugdíj- és az egészségpénztáraknak 

A harmadik negyedévben sem állt meg az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári befizetések növekedése.

Adózás

A NAV bedobja Brüsszel számlázási atombombáját

A NAV bedobja Brüsszel számlázási atombombáját 

Indul a ViDA-konzultáció: NAV és vállalkozások együtt az áfadigitalizációban.

Jogi kisokos

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását 

Minap meghozott jogegységi határozatában a Kúria döntött arról, hogy egy közigazgatási pert indító személy meddig változtathatja meg a keresetét.

Cégblog

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo