Munkaerőfelvétel cikkek


Megint egyre több cég tervez létszámbővítést

Megint egyre több cég tervez létszámbővítést  

2024 harmadik negyedévében a hazai munkáltatók 37 százaléka tervezi bővíteni jelenlegi munkaerőkeretét.
Hogyan választja ki a saját dolgozóit egy fejvadász cég?

Hogyan választja ki a saját dolgozóit egy fejvadász cég? 

Gyakran felmerül a kérdés, mennyiben más a partnerek számára munkaerőt keresni, illetve kiválasztani, mint amikor saját cég vagy csapat bővítéséről van szó.
Nehéz helyzetbe kerülhetnek a magyarországi vállalatok – honnan lesz új munkaerő?

Nehéz helyzetbe kerülhetnek a magyarországi vállalatok – honnan lesz új munkaerő? 

A következő egy évben a nagyvállalatok több mint 10 százaléka számol a munkatársak létszámának növelésével, sőt, majdnem kétharmaduk 10 százaléknál nagyobb létszámbővítésben gondolkodik, derült ki egy friss felmérésből. A megfelelő alkalmazottak felkutatása azonban kihívást jelenthet az egyre feszesebbé váló munkaerőpiacon.
Jön a karácsony: több száz embert vesz fel a Tesco

Jön a karácsony: több száz embert vesz fel a Tesco 

500 áruházi kollégát terveznek felvenni a bolti és online területek ellátására.
Automatizált állásinterjúval csapnak le a legjobb munkavállalókra

Automatizált állásinterjúval csapnak le a legjobb munkavállalókra 

Már nemcsak az ideiglenes munkákra vesznek fel telefonos interjúk alapján embereket, hanem informatikusi, tanári és mérnöki állásokba is. Olyan az egész, mintha a jelentkező egy call center automatájával „beszélgetne”: válaszol az előre felvett kérdésekre. Ezzel a módszerrel állítólag hamarabb megy a munkaerőfelvétel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk 

Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Gazdaság

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?

Tízből kilenc vezérigazgató aggódik – mit lépnek a bizonytalanságra?  

A felsővezetők kétharmada működési költségcsökkentéssel és hibrid munkamodellek bevezetésével reagál a gazdasági bizonytalanság kihívásaira.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo