Mosoly cikkek


Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető

Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető 

Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.
Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára 

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.
Mosolyogjuk ki magunkból a stresszt

Mosolyogjuk ki magunkból a stresszt 

Vélhetően majdnem mindenki került már olyan helyzetbe, hogy egyszerre többfelől került nyomás alá. A helyzet nem könnyű, de az entrepreneur.com tanácsait elolvasva egyszerű, célratörő stressz-menedzsmenttel el tudjuk oszlatni az akut feszültségeket, sőt ha igyekszünk, krónikus görcsöktől is meg tudunk szabadulni.
Mosolygásban világátlag felett a magyar eladók

Mosolygásban világátlag felett a magyar eladók 

Lekörözte a hazai ügyfélkiszolgálás színvonala mosolygás és üdvözlés tekintetében a világátlagot. Az élen járó országoktól ugyan még lemarad Magyarország, azonban a fejlődés évről-évre jól látható. Kapcsolt értékesítés – azaz kiegészítő vagy egyéb termék, szolgáltatás ajánlása – terén azonban még van hova fejlődni, a tavalyi eredményén sajnos rontott hazánk - derül ki abból a vevőkiszolgálási felmérésből, melyben 67 ország próbavásárlást végző szolgáltatói vettek részt világszerte, több mint 2,1 millió esetet vizsgálva.
Ezekkel a trükkökkel azonnal kedvelnek majd!

Ezekkel a trükkökkel azonnal kedvelnek majd! 

Vannak emberek, akiknek elég belépnie egy szobába és körülnézni, máris mindenki kedveli őket. Könnyű neki, gondoljuk, szerencsés alkat. Valójában viszont néhány aprósággal mi is ilyenné válhatunk.
A mosoly, mint üzleti előny

A mosoly, mint üzleti előny 

Egészséges, fiatalít, növeli a hatékonyságot és az üzleti sikert. Rejtély, hogy miért nem él mindenki, minden egyes nap ezzel az egyszerű eszközzel.
Szuperképesség, ami neked is van!

Szuperképesség, ami neked is van! 

A mosoly megszépít és boldoggá tesz, oldja a feszültséget egyenesen, szuperképesség Ron Gutman amerikai kutató szerint, amellyel mindenki rendelkezik, és boldogabbá teheti vele magát és a világot.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Gazdaság

Az agónia állapotában a szerbek olajfinomítója

Az agónia állapotában a szerbek olajfinomítója 

Szerb elnök: a NIS pancsovai kőolajfinomítója csökkentett üzemmódban dolgozik, négy nap múlva leállhat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo