Mobilkommunikáció cikkek


Nagy lehetőség előtt a piac egykori királya, de mégis elbukhat

Nagy lehetőség előtt a piac egykori királya, de mégis elbukhat 

Az 1990-es évek második felében a Nokia a világ számos részén szinte egyet jelentett a mobilkommunikációval. Az Apple és az olcsó kelet-ázsiai konkurensek piacra lépésére viszont nem volt válasza a finn vállalatnak, amely majdnem eltűnt a süllyesztőben. Egy szűk szegmensbe húzódtak vissza, amely most komoly kitörési lehetőséget kínál.
Mindjárt bejelenthetik, hogy az állam beszállt a Telenorba

Mindjárt bejelenthetik, hogy az állam beszállt a Telenorba 

Napok, legfeljebb hetek kérdése ez a HWSW értesülései szerint.
Kevesebbet bírunk, mint egy aranyhal

Kevesebbet bírunk, mint egy aranyhal 

A 2001-ben mért 15 másodpercről mára 8,25-re csökkent az erőlködés nélküli koncentrálóképesség átlaga, mert megállás nélkül új tartalmak felé fordulunk és figyelmünk hamar ellankad. A fiatalok inkább megválnának az ízlelés képességétől, minthogy megfosszák őket a telójuktól.
Készülhetünk, jön az 5G korszak

Készülhetünk, jön az 5G korszak 

Néhány éven belül beköszönt az 5G-korszak, és gyorsabb sebességre kapcsolhatunk az információs szupersztrádán. De vajon mennyivel tudnak többet a tesztelés alatt lévő hálózatok, mint azok, amelyeket ma használunk? Változtat-e az új technológia üzletvitelünkön és magánéletünkön?
Mobil vagy halál

Mobil vagy halál 

Világszerte gyorsan nő a mobileszközökön megtekinthető tartalmak iránti igény, így csak azok a médiavállalatok lehetnek sikeresek, amelyek képesek az ezekre optimalizált tartalmakat előállítani, illetve a megcélzott fogyasztókat elérő reklámmegoldásokat kínálni a potenciális hirdetőknek, mutat rá a MAZARS Média Barométer tanulmánya.
Jövőre több mobil lesz, mint ember

Jövőre több mobil lesz, mint ember 

2015-ben a mobil előfizetések száma meghaladja a Föld lakosainak számát az Ericsson új Mobilitási Jelentése szerint, de közeleg a gépek internetének kora is.
Most már kkv-kon a sor

Most már kkv-kon a sor 

A hazai piac információbiztonsági szempontból már megérett arra, hogy a következő években utolérje a nyugat- európai fejlettségi szintet, ehhez azonban a nagyvállalatok és az állami szektor után a kkv szektor növekedése is elengedhetetlenül szükséges.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo