Mobilkommunikáció cikkek

Nagy lehetőség előtt a piac egykori királya, de mégis elbukhat
Az 1990-es évek második felében a Nokia a világ számos részén szinte egyet jelentett a mobilkommunikációval. Az Apple és az olcsó kelet-ázsiai konkurensek piacra lépésére viszont nem volt válasza a finn vállalatnak, amely majdnem eltűnt a süllyesztőben. Egy szűk szegmensbe húzódtak vissza, amely most komoly kitörési lehetőséget kínál.

Mindjárt bejelenthetik, hogy az állam beszállt a Telenorba
Napok, legfeljebb hetek kérdése ez a HWSW értesülései szerint.

Kevesebbet bírunk, mint egy aranyhal
A 2001-ben mért 15 másodpercről mára 8,25-re csökkent az erőlködés nélküli koncentrálóképesség átlaga, mert megállás nélkül új tartalmak felé fordulunk és figyelmünk hamar ellankad. A fiatalok inkább megválnának az ízlelés képességétől, minthogy megfosszák őket a telójuktól.

Készülhetünk, jön az 5G korszak
Néhány éven belül beköszönt az 5G-korszak, és gyorsabb sebességre kapcsolhatunk az információs szupersztrádán. De vajon mennyivel tudnak többet a tesztelés alatt lévő hálózatok, mint azok, amelyeket ma használunk? Változtat-e az új technológia üzletvitelünkön és magánéletünkön?

Mobil vagy halál
Világszerte gyorsan nő a mobileszközökön megtekinthető tartalmak iránti igény, így csak azok a médiavállalatok lehetnek sikeresek, amelyek képesek az ezekre optimalizált tartalmakat előállítani, illetve a megcélzott fogyasztókat elérő reklámmegoldásokat kínálni a potenciális hirdetőknek, mutat rá a MAZARS Média Barométer tanulmánya.

Jövőre több mobil lesz, mint ember
2015-ben a mobil előfizetések száma meghaladja a Föld lakosainak számát az Ericsson új Mobilitási Jelentése szerint, de közeleg a gépek internetének kora is.

Most már kkv-kon a sor
A hazai piac információbiztonsági szempontból már megérett arra, hogy a következő években utolérje a nyugat- európai fejlettségi szintet, ehhez azonban a nagyvállalatok és az állami szektor után a kkv szektor növekedése is elengedhetetlenül szükséges.