Mobilkommunikáció cikkek


Nagy lehetőség előtt a piac egykori királya, de mégis elbukhat

Nagy lehetőség előtt a piac egykori királya, de mégis elbukhat 

Az 1990-es évek második felében a Nokia a világ számos részén szinte egyet jelentett a mobilkommunikációval. Az Apple és az olcsó kelet-ázsiai konkurensek piacra lépésére viszont nem volt válasza a finn vállalatnak, amely majdnem eltűnt a süllyesztőben. Egy szűk szegmensbe húzódtak vissza, amely most komoly kitörési lehetőséget kínál.
Mindjárt bejelenthetik, hogy az állam beszállt a Telenorba

Mindjárt bejelenthetik, hogy az állam beszállt a Telenorba 

Napok, legfeljebb hetek kérdése ez a HWSW értesülései szerint.
Kevesebbet bírunk, mint egy aranyhal

Kevesebbet bírunk, mint egy aranyhal 

A 2001-ben mért 15 másodpercről mára 8,25-re csökkent az erőlködés nélküli koncentrálóképesség átlaga, mert megállás nélkül új tartalmak felé fordulunk és figyelmünk hamar ellankad. A fiatalok inkább megválnának az ízlelés képességétől, minthogy megfosszák őket a telójuktól.
Készülhetünk, jön az 5G korszak

Készülhetünk, jön az 5G korszak 

Néhány éven belül beköszönt az 5G-korszak, és gyorsabb sebességre kapcsolhatunk az információs szupersztrádán. De vajon mennyivel tudnak többet a tesztelés alatt lévő hálózatok, mint azok, amelyeket ma használunk? Változtat-e az új technológia üzletvitelünkön és magánéletünkön?
Mobil vagy halál

Mobil vagy halál 

Világszerte gyorsan nő a mobileszközökön megtekinthető tartalmak iránti igény, így csak azok a médiavállalatok lehetnek sikeresek, amelyek képesek az ezekre optimalizált tartalmakat előállítani, illetve a megcélzott fogyasztókat elérő reklámmegoldásokat kínálni a potenciális hirdetőknek, mutat rá a MAZARS Média Barométer tanulmánya.
Jövőre több mobil lesz, mint ember

Jövőre több mobil lesz, mint ember 

2015-ben a mobil előfizetések száma meghaladja a Föld lakosainak számát az Ericsson új Mobilitási Jelentése szerint, de közeleg a gépek internetének kora is.
Most már kkv-kon a sor

Most már kkv-kon a sor 

A hazai piac információbiztonsági szempontból már megérett arra, hogy a következő években utolérje a nyugat- európai fejlettségi szintet, ehhez azonban a nagyvállalatok és az állami szektor után a kkv szektor növekedése is elengedhetetlenül szükséges.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV  

A NAV az elmúlt időszakban több olyan vizsgálatot folytatott le, mert a kifizetők hibás járulékbevallásokat adtak be.

Cégblog

Magyar cég történelmi sikere Belgiumban

Magyar cég történelmi sikere Belgiumban 

Dolgozói utasszállítást támogató szoftverével nyerte el a rangos Busworld Innovációs díjat egy magyar vállalkozás.

Gazdaság

Csúcspénzt fizetnek az AI-értőknek

Csúcspénzt fizetnek az AI-értőknek 

A cégek már nem minden pozícióra fizetnek jól, csak a szenvedéllyel dolgozó, komplexen gondolkodó szakemberekre van tartós kereslet.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo