Marketingkommunikáció cikkek


Ajándék vagy áru? Az üzleti kommunikáció dilemmája

Ajándék vagy áru? Az üzleti kommunikáció dilemmája 

„Te jó ég! Ha ilyen értékes nála az a tudás, amit ingyen ad – hát akkor milyen lehet az, amiért még fizetni is kell?!” Ezt a hatást kell Önnek is elérnie a célközönségénél az online üzleti kommunikáció egyik alapelve, az „adok, hogy adj” szabálya alapján.
Mire jó a PR-os?

Mire jó a PR-os? 

A kkv-k többsége ma már tisztában van vele, hogy a marketingre muszáj figyelmet fordítani, de a PR súlyát még nem mindenki érzi. Pedig ez az elsőre talán nehezen megfogható terület valódi védőháló egy vállalati krízis esetén.
Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van

Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van 

A fogyasztó napjainkban szkeptikus, igényes és jól informált. Átláthatóságot és láthatóságot vár el a márkáktól. Az internetes közbeszéd decentralizált és villámgyorsan nagy károkat tud okozni egy márka renoméjának, mondta Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Partners alapító-ügyvezetője a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Egy dátum, ami közel 300 ezer forintot érhet a megtakarítóknak

Egy dátum, ami közel 300 ezer forintot érhet a megtakarítóknak 

Idén sem mindegy, hogy meddig indítunk megtakarítást vagy fizetünk be a számlánkra.

Jogi kisokos

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon 

Huszonegy embert gyanúsítanak azzal, hogy törvényes örökös nélkül elhunytak hagyatékát megszerezték.

Cégblog

Zöldacél gyártás jön Orosházára

Zöldacél gyártás jön Orosházára 

Egy magyar tulajdonú vállalat, az Emicast Zrt. indít el egy 6-7 milliárd forintos beruházást.

Klímablog

Hamarosan idul a karácsonyi palackinvázió

Hamarosan idul a karácsonyi palackinvázió 

A MOHU idén is megnövelt kapacitással készül a karácsonyi és az év végi időszakra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo