Marketingkommunikáció cikkek


Ajándék vagy áru? Az üzleti kommunikáció dilemmája

Ajándék vagy áru? Az üzleti kommunikáció dilemmája 

„Te jó ég! Ha ilyen értékes nála az a tudás, amit ingyen ad – hát akkor milyen lehet az, amiért még fizetni is kell?!” Ezt a hatást kell Önnek is elérnie a célközönségénél az online üzleti kommunikáció egyik alapelve, az „adok, hogy adj” szabálya alapján.
Mire jó a PR-os?

Mire jó a PR-os? 

A kkv-k többsége ma már tisztában van vele, hogy a marketingre muszáj figyelmet fordítani, de a PR súlyát még nem mindenki érzi. Pedig ez az elsőre talán nehezen megfogható terület valódi védőháló egy vállalati krízis esetén.
Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van

Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van 

A fogyasztó napjainkban szkeptikus, igényes és jól informált. Átláthatóságot és láthatóságot vár el a márkáktól. Az internetes közbeszéd decentralizált és villámgyorsan nagy károkat tud okozni egy márka renoméjának, mondta Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Partners alapító-ügyvezetője a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Megtriplázta szeletgyártó-kapacitását és két új prémium termékcsaláddal lép piacra a BioTechUSA

Megtriplázta szeletgyártó-kapacitását és két új prémium termékcsaláddal lép piacra a BioTechUSA 

Akár évi 75 millió szeletet is gyárthat a jövőben a vállalat.
Mi kell most a legjobban a vállalkozásoknak?

Mi kell most a legjobban a vállalkozásoknak? 

Bojár Gábor fizikus, vállalkozó, üzletember lesz a Klasszis Média műsorának vendége.
Kinyílt a világ a magyar kisbefektetők előtt a díjnyertes platformon

Kinyílt a világ a magyar kisbefektetők előtt a díjnyertes platformon 

A tavaszi állampapír-lejáratok és az élénkülő infláció újra a megtakarítások felé fordította a figyelmet. A Klasszis Podcastben a részvénybefektetésekben gondolkodóknak adott támpontokat Liener Gábor, a Raiffeisen ügyvezetője.

Cégblog

Hazai cégek hozhatják el a forradalmat az üvegházas zöldség- és gyümölcstermesztésben

Hazai cégek hozhatják el a forradalmat az üvegházas zöldség- és gyümölcstermesztésben  

Üvegházak energiaellátását szolgáló napelemes termékcsalád fejlesztésébe kezd két baranyai cég a PTE-vel.

Klímablog

50 forint: ezt a terméket váltották vissza leggyakrabban

50 forint: ezt a terméket váltották vissza leggyakrabban 

Fél év alatt egymilliárd palack és doboz került vissza a körforgásos gazdaságba.

Gazdaság

Súlyos ára lehet, ha ezekre nem figyel az ingatlanvásárlásnál

Súlyos ára lehet, ha ezekre nem figyel az ingatlanvásárlásnál  

A legfontosabb figyelmeztetések, amelyek megóvhatnak a több százezer forintos extra költségektől és a hónapokig tartó procedúráktól.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo