Marketingkommunikáció cikkek
![Ajándék vagy áru? Az üzleti kommunikáció dilemmája](https://piacesprofit.hu/i/d/6/4/c/6/4/4/9/7/9/4/5/c/6/f/0/3/e/9/d/ajandek-vagy-aru-az-uzleti-kommunikacio-dilemmaja_md.jpg)
Ajándék vagy áru? Az üzleti kommunikáció dilemmája
„Te jó ég! Ha ilyen értékes nála az a tudás, amit ingyen ad – hát akkor milyen lehet az, amiért még fizetni is kell?!” Ezt a hatást kell Önnek is elérnie a célközönségénél az online üzleti kommunikáció egyik alapelve, az „adok, hogy adj” szabálya alapján.
![Mire jó a PR-os?](https://piacesprofit.hu/i/2/a/3/c/9/b/0/7/7/7/b/d/c/0/1/7/d/2/e/0/mire-jo-a-pr-os_md.jpg)
Mire jó a PR-os?
A kkv-k többsége ma már tisztában van vele, hogy a marketingre muszáj figyelmet fordítani, de a PR súlyát még nem mindenki érzi. Pedig ez az elsőre talán nehezen megfogható terület valódi védőháló egy vállalati krízis esetén.
![Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van](https://piacesprofit.hu/i/1/c/7/d/7/6/7/8/2/1/3/d/e/3/b/e/c/7/a/6/ha-kihagyunk-egy-napot-lehet-hogy-mar-bukta-van_md.jpg)
Ha kihagyunk egy napot, lehet, hogy már bukta van
A fogyasztó napjainkban szkeptikus, igényes és jól informált. Átláthatóságot és láthatóságot vár el a márkáktól. Az internetes közbeszéd decentralizált és villámgyorsan nagy károkat tud okozni egy márka renoméjának, mondta Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum társelnöke, a Capital Partners alapító-ügyvezetője a Piac & Profit által szervezett Cégvezetők Csúcstalálkozóján.