Marketing szöveg cikkek
![Az azonnali kielégülés sem elég gyors](https://piacesprofit.hu/i/3/6/9/1/d/5/1/3/f/f/e/e/4/0/e/8/e/b/8/d/az-azonnali-kielegules-sem-eleg-gyors_md.jpg)
Az azonnali kielégülés sem elég gyors
Használja szakértőnk stílustippjeit ahhoz, hogy az Ön értékesítési szövegei, Facebook-posztjai és promólevelei messziről kiemelkedjenek a „futottak még” kategóriából! Nélkülözhetetlenek a sokkal közvetlenebb és gyorsabb online üzleti kommunikációhoz. Az értékesítési szövegnek, ha hatni akar, figyelembe kell vennie: az azonnali kielégülés sem elég gyors manapság.
![A végső haszon, ami meggyőzi a vásárlókat](https://piacesprofit.hu/i/6/4/b/c/6/1/8/7/3/c/0/4/f/2/e/4/c/f/7/b/a-vegso-haszon-ami-meggyozi-a-vasarlokat_md.jpg)
A végső haszon, ami meggyőzi a vásárlókat
Mi a különbség a jellemzők és az előnyök között? És az miért fontos, hogy az áru jellemzőit lefordítsuk az előnyök, illetve a személyes haszon nyelvére, ha a célközönségünkhöz beszélünk? Szakértőnk elmondja!
![Hogyan írjunk jobban?](https://piacesprofit.hu/i/4/e/4/8/1/6/a/4/2/5/0/d/5/f/b/d/9/a/2/0/hogyan-irjunk-jobban_md.jpg)
Hogyan írjunk jobban?
Jó értékesítési szöveget írni szinte művészet, de ne ijedjünk meg tőle! Emögött is vannak szabályok, amelyeket el lehet sajátítani. Az agyunk egyedi módon működik: kérdés, milyen szabályokat kell tudnunk ahhoz, hogy úgy írjunk, hogy az agy a lehető legjobban megértse azt? A választ Steven Pinker, a Harvard Egyetem kognitív tudósa és nyelvésze adta meg.
![Hogy lendüljünk át a holtponton?](https://piacesprofit.hu/i/2/a/5/4/f/0/9/6/b/0/f/7/7/9/4/5/8/d/2/4/hogy-lenduljunk-at-a-holtponton_md.jpg)
Hogy lendüljünk át a holtponton?
Az ember hajlamos bizonyos feladatokat a végtelenségig halogatni. Egyeseket azért, mert unalmasak. Másokat viszont azért, mert ihlet kéne hozzájuk és az az istennek sem akar jönni... Szakértőnk segít, hogy lendüljünk át, ha semmi nem jut eszünkbe.