Márkaimázs cikkek


A márkaimázs védelme – árulhat-e a viszonteladó az online piactereken?

A márkaimázs védelme – árulhat-e a viszonteladó az online piactereken? 

A szelektív forgalmazási rendszerek létfontosságúak egy-egy márka imázsának fenntartása szempontjából, az árusítás e formáját az Európai Bizottság már korábban az uniós versenyszabályokkal összeegyeztethetőnek találta. Az internetes piac közelmúltbeli fejlődése, a Vaterához és az Amazonhoz hasonló oldalak széleskörű használata azonban új kérdéseket vet fel az ilyen értékesítési rendszerek előírásaival kapcsolatban. Ezeket tekintik át Paseczki Loránd és Virág Péter, a Horváth és Társai Ügyvédi Iroda DLA Piper munkatársai.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Milliókat kockáztatnak a magyarok

Milliókat kockáztatnak a magyarok  

Az utasbiztosítás még mindig nem alapfelszerelés, pedig a káresemények jelentős költségeket okozhatnak.

Pénzszerzés

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon

Beköszöntött a nyár a magyar ingatlanpiacon  

Az első félévben 6,3 százalékkal több ingatlan tranzakció és 23 százalékos hitelpiaci növekedés.

Klímablog

Új rekordot értek el a vállalatvezetők

Új rekordot értek el a vállalatvezetők  

A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása látványosan javult.

Gazdaság

Jöhet a génmódosított szójabab

Jöhet a génmódosított szójabab 

Az Európai Bizottság engedélyezte a géntechnológiával módosított szójabab behozatalát az EU-ba.

Infokom

Új korszak elé néznek a bankok

Új korszak elé néznek a bankok  

A mesterséges intelligencia gyökeres változásokat hoz a pénzügyi szolgáltatások, különösen a banki szektor működésében.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo