Magyar cégek cikkek


Kazahsztánban terjeszkedne Magyarország egyik legnagyobb mezőgazdasági cégcsoportja

Kazahsztánban terjeszkedne Magyarország egyik legnagyobb mezőgazdasági cégcsoportja 

Az UBM csoport mintegy 50 millió eurós (20 milliárd forint) beruházással Kazahsztánban folytatná külföldi terjeszkedését.
Magyar cégek szállhatnak be a tunéziai vasútfejlesztésbe

Magyar cégek szállhatnak be a tunéziai vasútfejlesztésbe  

Megegyezés született a Ganz és tunéziai partnere között, amelynek értelmében nagyszabású vasútipari együttműködés indulhat.
Tíz emberre jut egy vállalkozás Magyarországon

Tíz emberre jut egy vállalkozás Magyarországon  

December első pénteke a Magyar Vállalkozók Napja.
Rengeteg magyar cégnek kell új forrásokat találnia a háború miatt

Rengeteg magyar cégnek kell új forrásokat találnia a háború miatt 

A háborús konfliktus miatt Oroszországra kivetett uniós és egyéb szankciók miatt körülbelül 200-300, több milliárd forintos éves forgalommal rendelkező magyar cégnek kell új lehetséges vevőket és beszerzési forrásokat keresniük. Ez közvetve százezer magyar család megélhetését érinti.
Belehúztak a magyar kisvállalkozások

Belehúztak a magyar kisvállalkozások 

Jóval gyorsabban nőtt a magyar cégek termelékenysége az európai uniós átlagnál.
Hogyan hatott a járvány a vállalkozások működésére? Cégvezetők árulták el

Hogyan hatott a járvány a vállalkozások működésére? Cégvezetők árulták el 

A koronavírus-járvány gazdasági hatásait vizsgálja a hazai vállalkozások válságkezelő intézkedései és árbevételének változása szempontjából friss elemzésében az MKIK Gazdaság- és Vállalkozáskutató Intézet (GVI).
Parragh László: a vállalkozások most felkészültebbek a járványra

Parragh László: a vállalkozások most felkészültebbek a járványra 

A vállalkozások most sokkal felkészültebbek a koronavírus-járványra, ezért a második hullám nem lesz akkora befolyással a gazdaságra, mint a tavaszi első hullám volt - közölte a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke.
Munkába álltak a magyar cég takarítórobotjai

Munkába álltak a magyar cég takarítórobotjai 

Ezentúl egyebek mellett a Groupama Arénában is lehet velük találkozni.
Kik laknak az utcádban?

Kik laknak az utcádban? 

Ha mindenki rendet tart a saját háza táján, akkor mindenhol rend lesz – mondja Horváth Gáspár, aki az egyetem után kezdte el építeni a Miutcánk.hu-t. Az oldalon olyan lokális közösségek jöhetnek létre, amelyben az egymáshoz közel lakók segíthetik ki egymást egy létrával vagy egy fúróval éppen. Ez a sharing economy lényegében. A kérdés, hogy az alapvetően bizalmatlan magyar társadalomban mindez hogyan működik.

Kicsik kontra nagyok 

Csatát lehet nyerni, de háborút nem, azaz a helyben aratott győzelem még nem vezet automatikusan világsikerhez – tömören így foglalható össze az elmúlt hónapok nagy sörvédő háborújának lényege. A Piac & Profit a csíki sörök összecsapása és váratlan kibékülése kapcsán feleleveníti a legemlékezetesebb eseteket a magyar cégek multikkal vívott harcaiból.

Cash flow problémákat hozhat a Brexit 

A magyar vállalkozásoknak is végig kell gondolniuk, mennyire lehetnek érintettek a Brexit okozta kereskedelmi, gazdasági változásokban – hívja fel a figyelmet a Mazars. Az ismét bonyolultabbá váló vámeljárások az adminisztratív terheket növelik majd meg; az import során megfizetett áfa nehézkesebb visszaigénylése pedig cash flow problémákat okozhat. Egyes cégek számára a vámeljárások terén megoldást jelenthet az engedélyezett gazdálkodói státus (AEO) engedély megszerzése.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Hogyan lehetünk igazán sikeresek?

Hogyan lehetünk igazán sikeresek?  

Nincsenek áldozatok, csak önkéntesek - véli Lee Milteer amerikai írónő, vállalkozó.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

„Szükség van arra, hogy a biztosítói ismertséget, illetve imázst erősítsük” – interjú Lambert Gáborral, a MABISZ kommunikációs vezetőjével

„Szükség van arra, hogy a biztosítói ismertséget, illetve imázst erősítsük” – interjú Lambert Gáborral, a MABISZ kommunikációs vezetőjével 

A Magyar Biztosítók Szövetsége kommunikációs vezetőjével beszélgettünk a Biztonság Hete rendezvénysorozatukról.

Költségkímélés

Megszűnhet az előfizetők leláncolása? - az amerikai példa ezt mutatja

Megszűnhet az előfizetők leláncolása? - az amerikai példa ezt mutatja 

Az ügyfelek már régóta arra panaszkodnak, hogy az előfizetési szerződésük rabláncra veri őket, annak lemondása a lehetetlennel határos.

Pénzszerzés

Mi az igazság a magas megtakarításokról?

Mi az igazság a magas megtakarításokról? 

Az utóbbi hónapokban egyszerre olvashattunk nagy mértékű béremelkedésről és minden várakozást alulmúló fogyasztásról, jelentős megtakarítási hajlandóságról és a lakosság bő harmadát kitevő szegénységről.

Adózás

Adóoptimalizálás 2025: ketyeg az óra, alig egy hónap maradt dönteni

Adóoptimalizálás 2025: ketyeg az óra, alig egy hónap maradt dönteni  

November 20-ig dönthetnek a cégcsoportok, hogy jövőre közösen adóznak-e.

Jogi kisokos

A beszállítók miatt is aggódhatnak a vezetők, az új ESG-törvény szerint

A beszállítók miatt is aggódhatnak a vezetők, az új ESG-törvény szerint 

Az ügyvezetés a közvetlen beszállítók átvilágításáért is felelős, az új rendelkezések szerint. Mindez milyen feladatokat ró a vállalatokra?

Cégblog

Vége a Packetának

Vége a Packetának  

A Packeta és a FoxPost egyesítése után a tulajdonosok a lokális márka megtartása mellett döntöttek, ezért az új vállalat FoxPost néven működik tovább.

Klímablog

Félmilliárdnál jár a visszaváltott palackok, üvegek száma

Félmilliárdnál jár a visszaváltott palackok, üvegek száma 

Az új rendszerben visszaváltott palackok, dobozok, üvegek száma a héten elérte a félmilliárdot.

Infokom

Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává

Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává 

Az elmúlt évek technológiai fejlődése nemcsak a vállalatok együttműködési lehetőségeit bővítette és a munkavégzést tette rugalmasabbá.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo