Levélszemét cikkek


A politikusok spammelik tele a postaládánkat

A politikusok spammelik tele a postaládánkat 

A világ teljes e-mail-forgalmának több mint fele volt az idén spam, azaz kéretlen üzenet. A leggyakrabban a politikai és sport témában érkezett levelek és reklámüzenetek árasztották el a postaládákat.
Akciós Ray-Ban? Többszörösen verik át

Akciós Ray-Ban? Többszörösen verik át 

Aki bedől a márkás napszemüvegeket 60-80%-os kedvezménnyel kínáló spameknek nem csupán a szeme egészségét kockáztatja egy UV-védelem nélküli szemüveg megvásárlásával, de hitelkártyája adatait is illetéktelen kezekbe adhatja.
A hirdetőknek is megérné lemondani a spamről

A hirdetőknek is megérné lemondani a spamről 

A kiskereskedelmi iparágat és az oktatási intézményeket tartják a legbosszantóbb „levélszemét-üzemeknek” a fogyasztók. A vállalkozásoknak jobban kell ügyelnie arra, hogy személyre szabott üzeneteket küldjenek, a hatástalan email marketing ugyanis többet árt, mint használ.
Üres levelesláda, kevesebb gond!

Üres levelesláda, kevesebb gond! 

Néhány évvel ezelőtt jött divatba az Egyesült Államokban az Inbox Zero mozgalom, ami egy egészen egyszerű célt fogalmazott meg: teljesen kiüríteni a Beérkezett üzenetek (Inbox) mappát, vagyis végére járni minden fennálló feladatnak. De valójában megtalálták a szakértők a hatékony munkavégzés csodafegyverét?
Kevesebben vannak, de ártalmasabbak a virtuális kártevők

Kevesebben vannak, de ártalmasabbak a virtuális kártevők 

Csökken a levélszemét-arány a teljes levélforgalomban. Összehasonlítva az előző negyedévvel, a spam forgalom 2,8 százalékkal esett 2012 harmadik negyedévében, átlagosan 71,5 százalékra. Ugyanakkor jelentősen nőtt a kártékony levelek aránya – 3 százalékról 3,9 százalékra - a Kaspersky Lab 2012 harmadik negyedévi tanulmánya szerint.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég 

Sétarepülést kínáló cég helytelen adózási gyakorlatát tárta fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – közölte a hivatal.

Cégblog

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán 

Az év végi bér- és adótervezési időszakban a vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a költségek optimalizálására.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo