Levélszemét cikkek
A politikusok spammelik tele a postaládánkat
A világ teljes e-mail-forgalmának több mint fele volt az idén spam, azaz kéretlen üzenet. A leggyakrabban a politikai és sport témában érkezett levelek és reklámüzenetek árasztották el a postaládákat.
Akciós Ray-Ban? Többszörösen verik át
Aki bedől a márkás napszemüvegeket 60-80%-os kedvezménnyel kínáló spameknek nem csupán a szeme egészségét kockáztatja egy UV-védelem nélküli szemüveg megvásárlásával, de hitelkártyája adatait is illetéktelen kezekbe adhatja.
A hirdetőknek is megérné lemondani a spamről
A kiskereskedelmi iparágat és az oktatási intézményeket tartják a legbosszantóbb „levélszemét-üzemeknek” a fogyasztók. A vállalkozásoknak jobban kell ügyelnie arra, hogy személyre szabott üzeneteket küldjenek, a hatástalan email marketing ugyanis többet árt, mint használ.
Üres levelesláda, kevesebb gond!
Néhány évvel ezelőtt jött divatba az Egyesült Államokban az Inbox Zero mozgalom, ami egy egészen egyszerű célt fogalmazott meg: teljesen kiüríteni a Beérkezett üzenetek (Inbox) mappát, vagyis végére járni minden fennálló feladatnak. De valójában megtalálták a szakértők a hatékony munkavégzés csodafegyverét?
Kevesebben vannak, de ártalmasabbak a virtuális kártevők
Csökken a levélszemét-arány a teljes levélforgalomban. Összehasonlítva az előző negyedévvel, a spam forgalom 2,8 százalékkal esett 2012 harmadik negyedévében, átlagosan 71,5 százalékra. Ugyanakkor jelentősen nőtt a kártékony levelek aránya – 3 százalékról 3,9 százalékra - a Kaspersky Lab 2012 harmadik negyedévi tanulmánya szerint.