Lelki egészség cikkek


Válság idején másképp kellene bánni a munkavállalókkal

Válság idején másképp kellene bánni a munkavállalókkal 

Az elmúlt időszak jelentős kihívás elé állította a cégvezetőket, ugyanis elengedhetetlenné vált, hogy a mindennapos ügymenet mellett munkatársaikra is kiemelt figyelmet fordítsanak. Rá kellett ébredniük arra, hogy a folyamatos és eredményes működéshez elengedhetetlen az alkalmazottak jólléte, aminek megteremtéséhez már korántsem elég a megfelelő fizetés vagy éppen az évente egyszeri egészségnap. Annál jóval többre van szükség.
A koronavírus pszichés hatásai: ennyire viselte meg az embereket

A koronavírus pszichés hatásai: ennyire viselte meg az embereket 

A koronavírus-járvány miatti bezártság erőteljesen hatott az emberek pszichés állapotára, többségüknél több tünet is jelentkezett, sokuknál ráadásul életükben először. Egy reprezentatív felmérés szerint azokban az államokban volt a legerősebb hatás, amelyekben a járványhelyzet a legsúlyosabb volt – derül ki 6 európai országban készített 6000 online interjú eredményéből, melyet idén szeptemberben végeztek, hogy az 1992 óta minden évben október 10-én ünnepelt Lelki Egészség Világnapja alkalmából az eredményeket meg tudják osztani a nagyközönséggel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem

10-ből 1 magyar egyáltalán nem tervez vakációt, még belföldön sem 

Az európaiak nem hajlandók lemondani a nyaralásról: 56 százalékuk hajlandó az autóvásárlást vagy a lakásfelújítást is elhalasztani emiatt.

Pénzszerzés

Mit hoz a lakáspiacra a kormány új dobása?

Mit hoz a lakáspiacra a kormány új dobása?  

A héten megjelentek az első lakás vásárlását célzó új államilag támogatott konstrukció részletei.

Klímablog

Új rekordot értek el a vállalatvezetők

Új rekordot értek el a vállalatvezetők  

A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása látványosan javult.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo