Lehetőség cikkek
A családok harmada nincs felkészülve váratlan kiadásra
A háztartások szintjén a kisebb váratlan kiadások fedezetére nagyságrendileg 476 ezer forintra lenne szükség. Ekkora összegnek kellene rendelkezésre állni ahhoz, hogy ne rendítse meg egy ilyen eset a háztartás költségvetését.
A tőzsde akár a „B” terv is lehet
Már egy éve, hogy a Budapesti Értéktőzsde átfogó programja keretében elindult a BÉT Xtend piaca a kis- és középvállalkozások növekedési terveinek segítésére, tőzsdei jelenlétének erősítésére. Várszegi Saroltát, az EY ügyvédi irodájának senior managerét kérdeztük, hogy milyen előnyt jelenthet a kkv-k számára a tőzsdei megjelenés.
A munkaerő harmadának kell új foglalkozást keresni
A digitalizáció következtében az amerikai munkaerő harmadának 2030-ig új foglalkozásra kell átállnia. A kiutat az átképzés jelentheti, de kérdés, megoldható-e egyáltalán a súlyos probléma.
Így szerezhetünk még több online ügyfelet
Az augmented reality (vagy röviden csak AR, magyarul leginkább kiterjesztett valóságként terjedt el) lényege, hogy a valóságot összevegyítse nem létező dolgokkal. Működése tulajdonképpen egyszerű, a benne rejlő lehetőségek határtalannak tűnnek az e-kereskedelem és a marketing terén is.
Ők már esélyesek a német piacon
Innovatív magyarországi startup vállalkozások kaptak lehetőséget, hogy német befektetőket és vállalati döntéshozókat győzzenek meg a fejlődő technológiák piacképességéről. A Bosch Ventures és a Sigloch a jövőbeli perspektívákat és a potenciális beruházásokat keresve képviselték magukat a baden-württembergi rendezvényen
Egyre kevesebben aggódnak a munka miatt
A megkérdezettek több mint fele úgy véli, hogy könnyen találna magának új állást, ha a meglévőt elveszítené, derül ki a BNP Paribas Cardif biztosító és a Medián legfrissebb közös májusi munkaerőpiaci kutatásából.
Vannak, akik rózsaszínben látják a jövőt
Új rekord született a K&H ifjúsági indexének eredményei szerint: a 19–29 éves korosztály 35 százaléka gondolja úgy, hogy könnyen találna munkát. A dolgozó fiatalok 69 százaléka fizetésemelésre számít. Sőt, a munkájukat sem szerették még soha ennyien: az első negyedévben a megkérdezettek 57 százaléka mondta, hogy olyan állása van, ahol örömmel dolgozik.
A kisvállalkozások felének még honlapja sincs
A hazai kkv-k csupán fele aktív digitálisan. Mindössze minden második vállalkozásnak van saját honlapja, és közel minden harmadik cég marketing tevékenység nélkül próbál életben maradni – hangzott el a K&H és a Google Magyarország által közös rendezvényén. Az online jelenlét óriási lehetőségeket rejt a kkv-szektornak, ezért az idei teendők közé érdemes felvésni a digitális fejlődést és a mobilra optimalizált weboldal létrehozását is.