Lehetőség cikkek


A családok harmada nincs felkészülve váratlan kiadásra

A családok harmada nincs felkészülve váratlan kiadásra 

A háztartások szintjén a kisebb váratlan kiadások fedezetére nagyságrendileg 476 ezer forintra lenne szükség. Ekkora összegnek kellene rendelkezésre állni ahhoz, hogy ne rendítse meg egy ilyen eset a háztartás költségvetését.
A tőzsde akár a „B” terv is lehet

A tőzsde akár a „B” terv is lehet 

Már egy éve, hogy a Budapesti Értéktőzsde átfogó programja keretében elindult a BÉT Xtend piaca a kis- és középvállalkozások növekedési terveinek segítésére, tőzsdei jelenlétének erősítésére. Várszegi Saroltát, az EY ügyvédi irodájának senior managerét kérdeztük, hogy milyen előnyt jelenthet a kkv-k számára a tőzsdei megjelenés.
A munkaerő harmadának kell új foglalkozást keresni

A munkaerő harmadának kell új foglalkozást keresni 

A digitalizáció következtében az amerikai munkaerő harmadának 2030-ig új foglalkozásra kell átállnia. A kiutat az átképzés jelentheti, de kérdés, megoldható-e egyáltalán a súlyos probléma.
Így szerezhetünk még több online ügyfelet

Így szerezhetünk még több online ügyfelet 

Az augmented reality (vagy röviden csak AR, magyarul leginkább kiterjesztett valóságként terjedt el) lényege, hogy a valóságot összevegyítse nem létező dolgokkal. Működése tulajdonképpen egyszerű, a benne rejlő lehetőségek határtalannak tűnnek az e-kereskedelem és a marketing terén is.
Ők már esélyesek a német piacon

Ők már esélyesek a német piacon 

Innovatív magyarországi startup vállalkozások kaptak lehetőséget, hogy német befektetőket és vállalati döntéshozókat győzzenek meg a fejlődő technológiák piacképességéről. A Bosch Ventures és a Sigloch a jövőbeli perspektívákat és a potenciális beruházásokat keresve képviselték magukat a baden-württembergi rendezvényen
Egyre kevesebben aggódnak a munka miatt

Egyre kevesebben aggódnak a munka miatt 

A megkérdezettek több mint fele úgy véli, hogy könnyen találna magának új állást, ha a meglévőt elveszítené, derül ki a BNP Paribas Cardif biztosító és a Medián legfrissebb közös májusi munkaerőpiaci kutatásából.
Vannak, akik rózsaszínben látják a jövőt

Vannak, akik rózsaszínben látják a jövőt 

Új rekord született a K&H ifjúsági indexének eredményei szerint: a 19–29 éves korosztály 35 százaléka gondolja úgy, hogy könnyen találna munkát. A dolgozó fiatalok 69 százaléka fizetésemelésre számít. Sőt, a munkájukat sem szerették még soha ennyien: az első negyedévben a megkérdezettek 57 százaléka mondta, hogy olyan állása van, ahol örömmel dolgozik.
A kisvállalkozások felének még honlapja sincs

A kisvállalkozások felének még honlapja sincs 

A hazai kkv-k csupán fele aktív digitálisan. Mindössze minden második vállalkozásnak van saját honlapja, és közel minden harmadik cég marketing tevékenység nélkül próbál életben maradni – hangzott el a K&H és a Google Magyarország által közös rendezvényén. Az online jelenlét óriási lehetőségeket rejt a kkv-szektornak, ezért az idei teendők közé érdemes felvésni a digitális fejlődést és a mobilra optimalizált weboldal létrehozását is.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Jogi kisokos

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet

Lakást venni tervezőasztalról? Új világ kezdődhet  

Új lakások építésekor elterjedt gyakorlattá vált azok tervezőasztalról történő értékesítése.

Gazdaság

Egészen új trend indult el a német cégvilágban

Egészen új trend indult el a német cégvilágban  

Kelet-európai cégek felvásárlási célpontjaivá váltak a német kis- és középvállalatok.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo