Követő cikkek


Az influencerek az új politikusok

Az influencerek az új politikusok 

Megérkezett az új politikus-generáció: a YouTube-influencerek. A brazíliai helyhatósági és szövetségi választáson néhány huszonéves influencernek sikerült arra használnia internetes népszerűségét, hogy mandátumot szerezzenek. A helyi választásokon óriási mennyiségű szavazatokat kaptak. Mozgalmukat, az MBL-t és kampányaikat a YouTube-csatornáik reklámbevételéből finanszírozták. Itt a képviseleti demokrácia és a független kampányfinanszírozás új korszaka. Brazíliában megtörtént. A többi országban is ez lesz.
Botok és kamu követők az influencer marketingben

Botok és kamu követők az influencer marketingben 

A Unilever az influencer marketing reformjára szólította fel a márkákat és a reklámügynökségeket. Sokszor nem lehet pontosan tudni, egy YouTube-sztár vajon anyagi érdekből dicsér egy terméket vagy önzetlenül, s követői száma, vagyis az influencer népszerűsége is kétségbe vonható.
Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat

Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat 

Felértékelődött az ügyfelek kezelése és az optimális ügyfélélmény nyújtása a cégek prioritásai között. Nem elég már a jó szándék, a vállalkozásoknak a kliens fejével és szívével kell vizsgálni a termékkel vagy szolgáltatással való érintkezés összes pontját. A szakma legjobbjai számos oldalról világították meg az ügyfélkezelés témáját a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján.
Személyként viselkednek a márkák a csetappokon

Személyként viselkednek a márkák a csetappokon 

A fiatalok többet lógnak a csetappokon, mint az interneten. Nem véletlen, hogy a cégek ide is egyre inkább be akarnak törni. Új célcsoportok elérésére törekednek a csetalkalmazásokban.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Hogyan lehetünk igazán sikeresek?

Hogyan lehetünk igazán sikeresek?  

Nincsenek áldozatok, csak önkéntesek - véli Lee Milteer amerikai írónő, vállalkozó.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

„Szükség van arra, hogy a biztosítói ismertséget, illetve imázst erősítsük” – interjú Lambert Gáborral, a MABISZ kommunikációs vezetőjével

„Szükség van arra, hogy a biztosítói ismertséget, illetve imázst erősítsük” – interjú Lambert Gáborral, a MABISZ kommunikációs vezetőjével 

A Magyar Biztosítók Szövetsége kommunikációs vezetőjével beszélgettünk a Biztonság Hete rendezvénysorozatukról.

Költségkímélés

Megszűnhet az előfizetők leláncolása? - az amerikai példa ezt mutatja

Megszűnhet az előfizetők leláncolása? - az amerikai példa ezt mutatja 

Az ügyfelek már régóta arra panaszkodnak, hogy az előfizetési szerződésük rabláncra veri őket, annak lemondása a lehetetlennel határos.

Pénzszerzés

Mi az igazság a magas megtakarításokról?

Mi az igazság a magas megtakarításokról? 

Az utóbbi hónapokban egyszerre olvashattunk nagy mértékű béremelkedésről és minden várakozást alulmúló fogyasztásról, jelentős megtakarítási hajlandóságról és a lakosság bő harmadát kitevő szegénységről.

Adózás

Adóoptimalizálás 2025: ketyeg az óra, alig egy hónap maradt dönteni

Adóoptimalizálás 2025: ketyeg az óra, alig egy hónap maradt dönteni  

November 20-ig dönthetnek a cégcsoportok, hogy jövőre közösen adóznak-e.

Jogi kisokos

A beszállítók miatt is aggódhatnak a vezetők, az új ESG-törvény szerint

A beszállítók miatt is aggódhatnak a vezetők, az új ESG-törvény szerint 

Az ügyvezetés a közvetlen beszállítók átvilágításáért is felelős, az új rendelkezések szerint. Mindez milyen feladatokat ró a vállalatokra?

Cégblog

Vége a Packetának

Vége a Packetának  

A Packeta és a FoxPost egyesítése után a tulajdonosok a lokális márka megtartása mellett döntöttek, ezért az új vállalat FoxPost néven működik tovább.

Klímablog

Félmilliárdnál jár a visszaváltott palackok, üvegek száma

Félmilliárdnál jár a visszaváltott palackok, üvegek száma 

Az új rendszerben visszaváltott palackok, dobozok, üvegek száma a héten elérte a félmilliárdot.

Infokom

Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává

Figyelmeztetnek: egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává 

Az elmúlt évek technológiai fejlődése nemcsak a vállalatok együttműködési lehetőségeit bővítette és a munkavégzést tette rugalmasabbá.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo