Klmíavédelem cikkek


Duplájára nőhet a megújuló energiaforrásból származó villamosenergia-termelés Magyarországon

Duplájára nőhet a megújuló energiaforrásból származó villamosenergia-termelés Magyarországon 

Feldolgozta a tavaly év végén rekordmennyiségben beérkező, a kötelező átvételi rendszerhez (KÁT) való csatlakozási kérelmet a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH), és az adatok alapján a jövőben két és félszeresére nőhet a megújuló energiaforrásból származó villamosenergia-termelés Magyarországon – tájékoztatta a hivatal hétfőn az MTI-t.
A bűntudat nem elég a Föld megmentéséhez

A bűntudat nem elég a Föld megmentéséhez 

Ha elterjedne a minőségi zöld marketing, az komoly lépés lenne ahhoz, hogy idővel minden nap a Föld napja legyen. Egyre több a környezettudatos úton előállított termék, de sem a cégek sem az emberek nem hajlandóak átállni a zöld megoldásokra. Egy kis marketing megtolhatná a folyamatot, ha másra helyeznénk a hangsúlyt.
1:0 az Északi-sarknak

1:0 az Északi-sarknak 

Nem látható időre felfüggeszti tevékenységét az Északi-sarkvidéken a Shell, jelentette be a vállalat. A döntés óriási siker a környezetvédőknek – bár nem sok közük volt hozzá.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Hajmeresztő, mennyibe kerül a lakásépítés

Hajmeresztő, mennyibe kerül a lakásépítés 

Tovább emelkedett 2024-ben a megépített lakások fajlagos építési költsége.

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Klímablog

Kilőtt az elektromos autók és hibridek iránti érdeklődés

Kilőtt az elektromos autók és hibridek iránti érdeklődés 

A benzines és dízel autók összesítve még mindig népszerűbbek, de az érdeklődés maradt a tavalyi szinten.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo