Kiberveszély cikkek


Veszélyben vannak, mégsem tudnak róla a kkv-k

Veszélyben vannak, mégsem tudnak róla a kkv-k 

Eltérően reagálnak a kiberbiztonsági fenyegetésekre a gazdasági szektorok.
Bankvezetők árulták el, milyen kockázatoktól tartanak

Bankvezetők árulták el, milyen kockázatoktól tartanak  

Az informatikai rendszerek sebezhetősége és az ügyfelek hitelképessége miatt aggódnak leginkább a pénzintézetek kockázatkezelői.
Robotzsaruk védhetnek meg a hackerektől?

Robotzsaruk védhetnek meg a hackerektől? 

Mesterséges intelligencia segíthet, hogy a globális IT munkaerőhiány okozta biztonsági réseket betömjék a vállalatok. Felmérések szerint a piacról 2 millió IT biztonsági szakember is hiányozhat.
A kínai kiberveszély miatt aggódik Európa

A kínai kiberveszély miatt aggódik Európa 

Az Európai Parlament közös választ vár az európai technológiai iparágban egyre növekvő súllyal jelen lévő kínai biztonsági veszélyre. A most elfogadott jogszabály létrehozza az Unió első kiberbiztonsági tanúsítási rendszerét, amelynek célja, hogy az Unió területén forgalmazott termékek, folyamatok és szolgáltatások megfeleljenek az uniós kiberbiztonsági normáknak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei

Már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei  

Teljessé vált az NFC elven működő érintésmentes fizetési lehetőségek palettája a Gránit Banknál.

Pénzszerzés

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén

Nem állnak jól a magyarok a megélhetés terén 

Az évekig tartó pénzügyi nehézségek után jelentősen nőtt azok aránya Európában, akik időben fizetik számláikat.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Infokom

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja

Már a vásárlásainkat is a mesterséges intelligencia irányítja  

A magyarok 20 százaléka szerint az AI nagyobb hatással van a költéseire, mint tavaly, és a trendet a Z és Y generációk vezetik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo