Inbound marketing cikkek


Miért működik az inbound marketing, amikor minden más elhasal?

Miért működik az inbound marketing, amikor minden más elhasal? 

A koronavírus okozta korlátozások és gazdasági nehézségek mindenki számára komoly kihívást jelentenek. Vannak olyan területek ahol teljesen le kellett állni a működéssel, és vannak olyanok is, akikre csak részben volt hatással a pandémiás időszak. A legtöbb vállalkozás a túlélés érdekében kénytelen volt csökkenteni a kiadásait, aminek a két legfőbb elszenvedője egyértelműen a HR és a marketing volt.
Az ilyen marketingnek hisznek az emberek

Az ilyen marketingnek hisznek az emberek 

Milyen marketingnek hisznek az emberek? Akármilyen furcsán is hangzik: az olyannak, amelyik nem próbál eladni nekik! Cikkünkből megtudja, miért olcsóbb és eredményesebb az olyan marketing, amely nem elsősorban eladni próbál, és pontosan milyen marketing is ez.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Berobbanhatnak az új lakások

Berobbanhatnak az új lakások  

Már 2026-ban elindulhat 20-25 ezer új lakás fejlesztése a 3 százalékos hitelprogram keretében.

Klímablog

Magyarország legpusztítóbb aszályai

Magyarország legpusztítóbb aszályai 

A 2022-es aszály után az idei év is extrém szárazsággal fenyeget, az állam már kihirdette az aszály-vészhelyzetet.

Gazdaság

Naponta 2,5 millió hordó olaj kell a világnak

Naponta 2,5 millió hordó olaj kell a világnak  

A gyenge kereslet miatt csökkentette globális keresleti prognózisát a Nemzetközi Energiaügynökség.

Infokom

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást

Az AI totálisen átszabta a híripart és a hírfogyasztást 

Az AI-alapú böngészők – mint például a Dia, Perplexity vagy az OpenAI új megoldásai – új korszakot hoznak az internetes böngészés és a hírfogyasztás terén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo