Hűség cikkek
Ezzel az aprósággal is megfoghatjuk a vevőt
Ismert és bevált, mégsem túl gyakran alkalmazott gyakorlat az e-kereskedők körében, hogy a csomagokba a megrendelt termékeken kívül valamilyen egyéb tárgyat is elhelyeznek. Ez az apró "ajándék" a kereskedő számára sokoldalú marketing- és promóciós eszköz, amely arra szolgál, hogy fokozza az ügyfélelégedettséget, lojalitást építsen és természetesen növelje a bevételt.
Magabiztosabbak lettek a magyar dolgozók
A dolgozói elkötelezettség 2005 óta először csökkent az idén, a munkavállalók magabiztosabbak lettek és könnyebben váltanak, mint korábban - derült ki az Aon Hewitt Legjobb Munkahely Program kutatásából.
Tényleg a végét járja a marketing?
A marketing, ahogy korábban ismertük, nem létezik. Ma a fogyasztó irányít, a változások pedig gyorsabbak, mint valaha. Még sincs ok ijedtségre!
A vásárlói hűség négy alaptétele
Egy piaci rés megtalálása, egy jó szolgáltatás, egy remek termék – ha elég ügyesek és kitartóak vagyunk – hamar megtalálhatja a közönségét. A kihívás innentől kezdve nem csak az, hogy növeljük a vásárlóink, megrendelőink számát, hanem az is, hogy megőrizzük azokat, akik egyszer már minket választottak, s visszatérő, a cégünkhöz, márkánkhoz hű, elkötelezett vásárlók, megrendelők legyenek.