Hideghívás cikkek


Értékesíteni csak frappánsan, odafigyeléssel és módszeresen lehet

Értékesíteni csak frappánsan, odafigyeléssel és módszeresen lehet 

Napjainkban már nem lehet mindenkit célközönségnek tekinteni, mert akkor szétforgácsolnánk a cég értékesítési részlegét, mint erőforrást. Szegmentálódott a fogyasztóközönség, tudatosan és alapos tervezéssel kell elérni az ügyfelet és a fogyasztót.
Előre látnia kell a vevőnek, miért jó, ha megveszi termékünk

Előre látnia kell a vevőnek, miért jó, ha megveszi termékünk 

Ha fejben birtokoltatjuk a vevővel azt a terméket, amit akarjuk, hogy megvegyen, ekkor a legnagyobb az esélye, hogy az ajánlattételből vásárlás és tranzakció lesz. A Piac & Profit Értékesítés 2018 című konferenciáján a szakma neves személyiségei adtak elő.
Kaphatunk hideget, meleget. Hogyan kezeljük a hideghívást?

Kaphatunk hideget, meleget. Hogyan kezeljük a hideghívást? 

Mitől lesz hatékony egy hideghívás? Hogyan bírjuk ki a sok visszautasítást? Földi Miklós Dániel, a Vállalkozók Fóruma szakértője ad néhány tippet, hogy szeressük meg a hideghívásokat és váljunk közben eredményesebbé?
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Pénzszerzés

Hosszú lesz a karácsony, sokaknak figyelniük kell a határidőkre!

Hosszú lesz a karácsony, sokaknak figyelniük kell a határidőkre! 

Az idén összesen öt napig tart majd a karácsonyi ünnepi időszak, így az egészségpénztári tagoknak különösen figyelniük kell az év végi befizetések határidejére.

Adózás

Nagyot változtak az adóperek szabályai

Nagyot változtak az adóperek szabályai  

Az új szabályok közül kiemelkedik a Kúria jogkörének bővítése.

Gazdaság

Esik a gáz ára

Esik a gáz ára 

Tavaly február óta legalacsonyabb szintre esett az európai gázár az irányadónak számító TTF holland gáztőzsdén.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo