Hideghívás cikkek


Értékesíteni csak frappánsan, odafigyeléssel és módszeresen lehet

Értékesíteni csak frappánsan, odafigyeléssel és módszeresen lehet 

Napjainkban már nem lehet mindenkit célközönségnek tekinteni, mert akkor szétforgácsolnánk a cég értékesítési részlegét, mint erőforrást. Szegmentálódott a fogyasztóközönség, tudatosan és alapos tervezéssel kell elérni az ügyfelet és a fogyasztót.
Előre látnia kell a vevőnek, miért jó, ha megveszi termékünk

Előre látnia kell a vevőnek, miért jó, ha megveszi termékünk 

Ha fejben birtokoltatjuk a vevővel azt a terméket, amit akarjuk, hogy megvegyen, ekkor a legnagyobb az esélye, hogy az ajánlattételből vásárlás és tranzakció lesz. A Piac & Profit Értékesítés 2018 című konferenciáján a szakma neves személyiségei adtak elő.
Kaphatunk hideget, meleget. Hogyan kezeljük a hideghívást?

Kaphatunk hideget, meleget. Hogyan kezeljük a hideghívást? 

Mitől lesz hatékony egy hideghívás? Hogyan bírjuk ki a sok visszautasítást? Földi Miklós Dániel, a Vállalkozók Fóruma szakértője ad néhány tippet, hogy szeressük meg a hideghívásokat és váljunk közben eredményesebbé?
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Bővülő hiteltermékek az MFB-nél

Bővülő hiteltermékek az MFB-nél 

Elindult a Nemzeti Bajnokok Hitelprogram.

Költségkímélés

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok

Egyre kevésbé bízzák a véletlenre a nyugdíjas éveket a magyarok 

Nemcsak az öngondoskodás egyik alappillérét jelentő nyugdíjbiztosítások, de a kockázati életbiztosítások is egyre népszerűbbek valamennyi korosztályban.

Pénzszerzés

Nagyon bejött az egyik ösztöndíjprogram

Nagyon bejött az egyik ösztöndíjprogram 

Nagy az érdeklődés a kisgyermeknevelő képzésekben résztvevők ösztöndíj-támogatása iránt.

Cégblog

A legfontosabb: a befektetés nem sprint, hanem maraton

A legfontosabb: a befektetés nem sprint, hanem maraton 

Kiss Péterrel, az Amundi Alapkezelő befektetési igazgatójával beszélgettünk arról, milyen stratégiát érdemes követnie a kisbefektetőknek ebben az új korszakban.

Klímablog

Újabb pusztító viharokat várnak itthon a meteorológusok

Újabb pusztító viharokat várnak itthon a meteorológusok 

Extrém időjárás: a klímaváltozás miatt a múlt hetihez hasonló viharokra, hőmérsékleti rekordokra kell számítanunk.

Gazdaság

Egyre nehezebbet tudnak megfelelő munkaerőt találni a cégek

Egyre nehezebbet tudnak megfelelő munkaerőt találni a cégek  

Bár az elmúlt egy évben enyhült a korábbi munkaerőhiány, a magyar munkaerőpiac továbbra sem lélegezhet fel.

Infokom

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?

Mesterséges intelligencia: mi a helyzet az adatkezeléssel?  

A magyarok túlnyomó többsége már most ismeri a technológia alapjait, és bízik benne, hogy a vállalatok felelősen használják az adatokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo