Hideghívás cikkek


Értékesíteni csak frappánsan, odafigyeléssel és módszeresen lehet

Értékesíteni csak frappánsan, odafigyeléssel és módszeresen lehet 

Napjainkban már nem lehet mindenkit célközönségnek tekinteni, mert akkor szétforgácsolnánk a cég értékesítési részlegét, mint erőforrást. Szegmentálódott a fogyasztóközönség, tudatosan és alapos tervezéssel kell elérni az ügyfelet és a fogyasztót.
Előre látnia kell a vevőnek, miért jó, ha megveszi termékünk

Előre látnia kell a vevőnek, miért jó, ha megveszi termékünk 

Ha fejben birtokoltatjuk a vevővel azt a terméket, amit akarjuk, hogy megvegyen, ekkor a legnagyobb az esélye, hogy az ajánlattételből vásárlás és tranzakció lesz. A Piac & Profit Értékesítés 2018 című konferenciáján a szakma neves személyiségei adtak elő.
Kaphatunk hideget, meleget. Hogyan kezeljük a hideghívást?

Kaphatunk hideget, meleget. Hogyan kezeljük a hideghívást? 

Mitől lesz hatékony egy hideghívás? Hogyan bírjuk ki a sok visszautasítást? Földi Miklós Dániel, a Vállalkozók Fóruma szakértője ad néhány tippet, hogy szeressük meg a hideghívásokat és váljunk közben eredményesebbé?
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Cégblog

Ilyen autóra vágyik? Ennek a hírnek örülhet

Ilyen autóra vágyik? Ennek a hírnek örülhet  

Tovább bővíti magyarországi kiskereskedelmi és szervizhálózatát a BYD.

Klímablog

Jó hírt kapott Magyarország Brüsszelből

Jó hírt kapott Magyarország Brüsszelből  

Az Európai Bizottság jóváhagyta a 264 millió eurós magyar állami támogatást elektromos jármű-akkumulátorgyár létesítésére.

Gazdaság

Tudatosan csökkenti az USA vezetése a dollár árfolyamát a kereskedelmi egyensúly javítása érdekében?

Tudatosan csökkenti az USA vezetése a dollár árfolyamát a kereskedelmi egyensúly javítása érdekében? 

Scott Bessent amerikai pénzügyminiszterből előbújt a hedge fund manager. Már nem csak a Fed-et kritizálja, hanem a japán jegybankot is. Az előbbi esetében szerinte minden modell szerint 150-175 bázisponttal alacsonyabban, azaz valahol 2,5 és 3 százalék között kellene lennie a Fed intervenciós rátának. A japánoknak meg ideje lenne kamatot emelniük az elszabaduló infláció miatt, miközben a Bank of Japan (BoJ) nem igazán ért vele egyet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo