Hideghívás cikkek
Értékesíteni csak frappánsan, odafigyeléssel és módszeresen lehet
Napjainkban már nem lehet mindenkit célközönségnek tekinteni, mert akkor szétforgácsolnánk a cég értékesítési részlegét, mint erőforrást. Szegmentálódott a fogyasztóközönség, tudatosan és alapos tervezéssel kell elérni az ügyfelet és a fogyasztót.
Előre látnia kell a vevőnek, miért jó, ha megveszi termékünk
Ha fejben birtokoltatjuk a vevővel azt a terméket, amit akarjuk, hogy megvegyen, ekkor a legnagyobb az esélye, hogy az ajánlattételből vásárlás és tranzakció lesz. A Piac & Profit Értékesítés 2018 című konferenciáján a szakma neves személyiségei adtak elő.
Kaphatunk hideget, meleget. Hogyan kezeljük a hideghívást?
Mitől lesz hatékony egy hideghívás? Hogyan bírjuk ki a sok visszautasítást? Földi Miklós Dániel, a Vállalkozók Fóruma szakértője ad néhány tippet, hogy szeressük meg a hideghívásokat és váljunk közben eredményesebbé?