Hazai cikkek


Mennyit ad érte, ha magyar?

Mennyit ad érte, ha magyar? 

Az online és az offline üzletekben egyaránt növekvő tudatossággal jár-kel a magyar vásárló.  Minden második hazai érdeklődő például kifejezetten a helyit keresi – derül ki a Cetelem kutatásból. 
Mire jó, ha több cégem van?

Mire jó, ha több cégem van? 

Egyre komolyabban zajlik a cégek tömeges halmozása. Számtalan valódi gazdasági oka lehet annak, ha egy vállalkozó úgy dönt, hogy több cég kell üzleti folyamatainak kiszolgálásához. Az összkép ugyanakkor azt sugallja, hogy néha hajlamosak túlzásba esni a vállalkozók – az Opten elemzése szerint.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

Elmondták, mi elé néz Magyarország

Elmondták, mi elé néz Magyarország 

Az OECD minimálisan rontotta az idei és a jövő évi globális gazdasági növekedésre vonatkozó előrejelzéseit.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo