Hann endre cikkek


Ez nem lesz maradéktalanul tisztességes választás

Ez nem lesz maradéktalanul tisztességes választás 

A 2022-es választások apropóján mindenképpen egy közvélemény-kutatóval szerettünk volna beszélgetni. Nem volt kérdés, hogy melyikre eshet a választás, arra, amelynek előrejelzése a rendszerváltás óta minden egyes alkalommal a legközelebb volt a végeredményhez. Interjú a közvélemény- és piackutató szakma első hazai magánvállalkozásaként, 1989-ben alakult Medián Kft. ügyvezető igazgatójával, Hann Endre szociálpszichológussal.
A választási rendszer rafinált

A választási rendszer rafinált 

Az orosz-ukrán konfliktus különösen kapóra jöhet Orbán Viktornak, aki békésebb időkben is szívesen vizionál lövészárkokról, frontról, tűzvonalról – mondja Hann Endre szociálpszichológus, a Medián ügyvezető igazgatója a Piac&Profit magazin legfrissebb számában. Bár a lap készítése idején a szerkesztőség még reménykedhetett abban, hogy nem a legrosszabb orosz-ukrán háborús forgatókönyv valósul meg, több cikk is foglalkozik a lehetséges következményekkel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Már ereszt az Otthon Start lufi

Már ereszt az Otthon Start lufi 

A Bank360 az Otthon Start Programmal kapcsolatos érdeklődés alakulását vizsgálta meg a program bejelentése, illetve tényleges indulása óta eltelt időszakban.

Adózás

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég

Áfahiányt talált a NAV – bajba került egy cég 

Sétarepülést kínáló cég helytelen adózási gyakorlatát tárta fel a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) – közölte a hivatal.

Cégblog

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán

Erre figyelnek az év végén a cégek igazán 

Az év végi bér- és adótervezési időszakban a vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak a költségek optimalizálására.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo