Hann endre cikkek


Ez nem lesz maradéktalanul tisztességes választás

Ez nem lesz maradéktalanul tisztességes választás 

A 2022-es választások apropóján mindenképpen egy közvélemény-kutatóval szerettünk volna beszélgetni. Nem volt kérdés, hogy melyikre eshet a választás, arra, amelynek előrejelzése a rendszerváltás óta minden egyes alkalommal a legközelebb volt a végeredményhez. Interjú a közvélemény- és piackutató szakma első hazai magánvállalkozásaként, 1989-ben alakult Medián Kft. ügyvezető igazgatójával, Hann Endre szociálpszichológussal.
A választási rendszer rafinált

A választási rendszer rafinált 

Az orosz-ukrán konfliktus különösen kapóra jöhet Orbán Viktornak, aki békésebb időkben is szívesen vizionál lövészárkokról, frontról, tűzvonalról – mondja Hann Endre szociálpszichológus, a Medián ügyvezető igazgatója a Piac&Profit magazin legfrissebb számában. Bár a lap készítése idején a szerkesztőség még reménykedhetett abban, hogy nem a legrosszabb orosz-ukrán háborús forgatókönyv valósul meg, több cikk is foglalkozik a lehetséges következményekkel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Őrült versenybe kezdtek a bankok

Őrült versenybe kezdtek a bankok  

A fix 3 százalékos lakáshitel élénk versenyhelyzetet teremtett, a bankok mindent bevetnek, hogy az ügyfelek náluk adják le az igénylést.

Gazdaság

Őrült versenybe kezdtek a bankok

Őrült versenybe kezdtek a bankok  

A fix 3 százalékos lakáshitel élénk versenyhelyzetet teremtett, a bankok mindent bevetnek, hogy az ügyfelek náluk adják le az igénylést.

Infokom

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt  

Miközben az AI-felkészültségünk javul, a mesterséges intelligencia iránti bizalmatlanságunk fokozódik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo