Gki gazdaságkutató cikkek


Túl a mélyponton: optimisták lettek a cégek

Túl a mélyponton: optimisták lettek a cégek 

Januárban minimálisan mértékben, de harmadik hónapja emelkedett a GKI konjunktúraindexe.
A falusi csok támogatás nemsokára bezár, ezért egyre többen terveznek lakásfelújítást

A falusi csok támogatás nemsokára bezár, ezért egyre többen terveznek lakásfelújítást 

Egyre többen fontolgatják meglévő ingatlanuk felújítását, korszerűsítését, az idei első negyedévi felmérés eredménye szerint tovább erősödtek a lakossági tervek – derül ki GKI és a Masterplast közös kutatásának eredményeiből. A következő egy évben a lakóingatlanok 22 százaléka (833 ezer lakás) újulhat meg kisebb-nagyobb mértékben.
Javul a magyarok fizetőképessége - milyen alakú lehet a kilábalás?

Javul a magyarok fizetőképessége - milyen alakú lehet a kilábalás? 

Folytatódott a háztartások pénzügyi helyzetének stabilizálódása a harmadik negyedév elején, az időszak végére azonban kissé ismét csökkent az Intrum fizetőképességi mutatója. Ez alátámasztja a Pénzügyminisztérium jóslatát, amely szerint W-alakú kilábalásra számíthatunk a recesszió után.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP

Az önkormányzatokat ünnepelte az OTP 

Megrendezte Önkormányzati Fórum rendezvényét az OTP.

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Csaba László: Indokolt lenne kisebb várakozással lenni a kormányváltás iránt

Csaba László: Indokolt lenne kisebb várakozással lenni a kormányváltás iránt 

Az 5. évfolyamában járó Klasszis Klub Live 85. adását most a Klasszis YouTube-csatornán megnézheti, vagy a Klasszis Podcast-csatornán meghallgathatja.

Klímablog

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai

Ők a Fenntartható jövőért díj idei díjazottjai 

Soha nem volt olyan fontos, hogy a vezetők, vállalatok a rendszerszintű változások élére álljanak.

Gazdaság

A magyarok költötték a legtöbbet a Facebookon politikai hirdetésekre Európában

A magyarok költötték a legtöbbet a Facebookon politikai hirdetésekre Európában 

A 2022-es parlamenti választás kampány utolsó másfél hónapjában több mint 3 milliárd forintot költöttek magyarok politikai hirdetésekre.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo