Gestalt cikkek


Sok adatot kezelünk: hogyan csináljunk belőle pénzt?

Sok adatot kezelünk: hogyan csináljunk belőle pénzt? 

Minden cég adatok tömegét kezeli, de a magyar KKV-k még a román üzleti szektor szereplőihez képest is lemaradásban vannak az adatok hatékony használatában. Pedig csökkenthetők a költségek és növelhető a bevétel, ha jól bánunk az adatokkal. Erre szolgáltak tanácsokkal a Piac & Profit által rendezett Adat – Az új kincs: Hogyan termel profitot az adat? című konferencia előadói.
Ha egy cég szexi, akkor vonzza a munkaerőt

Ha egy cég szexi, akkor vonzza a munkaerőt 

Sorra születnek felmérések, melyek azt mutatják, hogy a cégvezetők nehezen találnak kompetens munkaerőt, mert nagy számban távoztak külföldre az értékes, tehetséges munkavállalók. Hogyan lehet ilyen helyzetben fejleszteni egy céget? Erről is beszéltek az előadók a Piac & Profit Szervezetfejlesztés 2017 című konferenciáján.
Szervezetfejlesztés: "A cégednek szexinek kell lenni"

Szervezetfejlesztés: "A cégednek szexinek kell lenni" 

A szervezetfejlesztés ma már több, mint a humán erőforrás menedzselése, középpontjában mégis az emberi tényező áll, mely összetett piaci és céges folyamatokat menedzsel és hajt végre. A coaching szakma kiválóságai beszéltek a Piac & Profit Szervezetfejlesztés 2017 konferenciáján.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok

Az utolsó pillanatban kötnek utasbiztosítást a magyarok  

A magyar utazók zöme továbbra is Európán belül nyaral, elsősorban autóval, és az utazás előtt néhány nappal köti meg utasbiztosítását.

Cégblog

Ilyen autóra vágyik? Ennek a hírnek örülhet

Ilyen autóra vágyik? Ennek a hírnek örülhet  

Tovább bővíti magyarországi kiskereskedelmi és szervizhálózatát a BYD.

Klímablog

Jó hírt kapott Magyarország Brüsszelből

Jó hírt kapott Magyarország Brüsszelből  

Az Európai Bizottság jóváhagyta a 264 millió eurós magyar állami támogatást elektromos jármű-akkumulátorgyár létesítésére.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo