Gemius cikkek


Zsebünkre ment: kétmillió magyar kattintott novemberben

Zsebünkre ment: kétmillió magyar kattintott novemberben 

Közel kétmillióan kattintottunk valamelyik biztosítási oldalra a novemberi kötelező felelősségbiztosítás kampány idején mért közönségadatok alapján. - derül ki a gemius/Ipsos Audience online közönségmérési kutatásából.
Napi 112 percet töltünk az interneten

Napi 112 percet töltünk az interneten 

2006 és 2010 között - a teljes web-forgalom tekintetében - közel nyolcszorosára emelkedett az interneten átlagosan eltöltött idő, számottevően nőtt a videó- és képmegosztók, a híroldalak és a keresők száma - dupla akkora közönséget kiszolgálva, felhasználónként az átlag havi 29-ről mára 56 fölé emelkedett a netezésre szánt órák száma, ami összességében 240 milliószor hatvan perc szörfölést jelent - derül ki a Gemius és az Ipsos közös gIA kutatásaiból.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben

A beruházások növekedéséhez bízniuk kell a cégeknek a jövőben 

Új hitelprogramok várnak a kkv-kra.

Gazdaság

Black Friday és a karácsony: nyakló nélkül veszik fel a hiteleket a magyarok

Black Friday és a karácsony: nyakló nélkül veszik fel a hiteleket a magyarok  

November elejével elindult az üzletekben a Black Friday-hoz kötődő, illetve a karácsonyi ünnepkör előtti akciók szezonja.

Infokom

Érkezik a nagy sebességű internet

Érkezik a nagy sebességű internet  

2030-ra az ország minden részében elérhetővé válik a gigabit-képes hálózat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo