Gemius cikkek


Zsebünkre ment: kétmillió magyar kattintott novemberben

Zsebünkre ment: kétmillió magyar kattintott novemberben 

Közel kétmillióan kattintottunk valamelyik biztosítási oldalra a novemberi kötelező felelősségbiztosítás kampány idején mért közönségadatok alapján. - derül ki a gemius/Ipsos Audience online közönségmérési kutatásából.
Napi 112 percet töltünk az interneten

Napi 112 percet töltünk az interneten 

2006 és 2010 között - a teljes web-forgalom tekintetében - közel nyolcszorosára emelkedett az interneten átlagosan eltöltött idő, számottevően nőtt a videó- és képmegosztók, a híroldalak és a keresők száma - dupla akkora közönséget kiszolgálva, felhasználónként az átlag havi 29-ről mára 56 fölé emelkedett a netezésre szánt órák száma, ami összességében 240 milliószor hatvan perc szörfölést jelent - derül ki a Gemius és az Ipsos közös gIA kutatásaiból.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

Egyre nagyobb hitelekbe hajszolják magukat a magyarok

Egyre nagyobb hitelekbe hajszolják magukat a magyarok 

2025-ben a lakáshitelpiacon és a személyi kölcsönök piacán is éves rekord születik.

Jogi kisokos

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon

Hullarabló maffia bukott le Magyarországon 

Huszonegy embert gyanúsítanak azzal, hogy törvényes örökös nélkül elhunytak hagyatékát megszerezték.

Cégblog

Zöldacél gyártás jön Orosházára

Zöldacél gyártás jön Orosházára 

Egy magyar tulajdonú vállalat, az Emicast Zrt. indít el egy 6-7 milliárd forintos beruházást.

Klímablog

Zöld pénzeső a cégeknek: indul egy hitelprogram

Zöld pénzeső a cégeknek: indul egy hitelprogram  

Zöld Lendület Hitelprogram néven új, átfogó finanszírozási lehetőség érhető el a Magyar Fejlesztési Banknál.

Gazdaság

Kifullad az Otthon Start? Megszólaltak a bankok

Kifullad az Otthon Start? Megszólaltak a bankok  

Egyre többször lehet hallani a program iránti érdeklődés mérséklődéséről.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo