Gasztrokultúra cikkek
Az instant tésztafogyasztás a pizza és a hamburger nyomába eredt
Az új gazdasági csoda, az instant tészta.
Egy lista, amit muszáj mindenkinek látni, avagy hol adják a legjobb ételeket az országban
A legjobb magyar vidéki éttermek 2024-ben.
Szoros küzdelemben, de a töltött káposzta győzött a magyarok karácsonyi főétel menüjében
Kutatás bizonyítja, hogy a magyaroknál idén is ugyanaz kerül a karácsonyi asztalra.
A gasztronómiát is felforgatják a magyarok
Pizza házhozszállítás tizenöt percen belül, naprakész borturisztikai információk egy gombnyomásra, asztalfoglalás a neten az ország legmenőbb éttermeibe – néhány azok közül a megoldások közül, melyekkel magyar startupok hoznak új színt a hazai vendéglátós palettára. A gasztro-forradalom kilépett a konyhából: gombamód szaporodnak ugyanis az étkezéshez kapcsolódó, mindennapi életünket megkönnyítő innovációk is.
Lendületet adnának a magyar bor- és gasztrokultúrának
2017 júniusától új alapokra került a bor- és gasztromarketing irányítása a Magyar Turisztikai Ügynökségnél (MTÜ) annak érdekében, hogy a szakmával szorosabb együttműködés jöhessen létre olyan kulcsprojektek kapcsán, mint amilyen a turisztikai országmárka kialakítása is. Az MTÜ a nyáron intenzív munkába kezd: mind a hat borrégióba ellátogat a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával közösen az ügynökség szakmai rendezvénysorozata, létrejön az új egységes borarculat, információs portál indul a magyar borról, de idén második alkalommal megrendezésre kerül a Budapesti Borbár Túra is.