Futárszolgálat cikkek
Annyi futárszolgálat van, melyiket válasszam?
Legyen szó akár belföldi, akár külföldi csomagküldésről, nagyon fontos, hogy megtaláljuk azt a futárszolgálatot, amely számunkra a legjobb szolgáltatást tudja nyújtani. Ma már annyi szolgáltató van a piacon, hogy ez komoly kutatómunkát igényel, ha az adott csomagnak, illetve a saját igényeidnek is szeretnél megfelelő futárcéget találni.
Az új varázsszó: CCXP
Ügyfélélmény. Egyre többször találkozunk vele, lassan bekúszik a mindennapi vállalati kultúrába. Aki nem is tudja, mit jelent valójában, az is hallott róla, kíváncsi rá. De vajon tényleg ennyire fontos? Tolnai Ákossal, az egyetlen Magyarországon élő CCXP szakértővel beszéltünk.
Megbízható szállítóra vágynak az vásárlók és eladók is
Az online kereskedelemben a megbízhatóság a legfontosabb szempont a szállítási mód kiválasztásakor, a gyorsaság mégsem számít annyira – derül ki a Vatera legfrissebb felméréséből, melyben a Vaterafutár szolgáltatás felhasználóit kérdezte meg arról, hogy eladóként, illetve vásárlóként milyen szempontok alapján választanak szállítási módot online adásvételeikhez. A csomagfeladások közel felét apróhirdetési oldalak, webshopok és Facebook adásvételi csoportok feladásai adják. Így a kutatás eredményei általában a magyar e-kereskedelemre vonatkozóan is mérvadóak lehetnek.
Nagyfiúknak nagy biznisz a futárcég
Az év vége sok cég életében nagy pörgést jelent. A futárcégek decemberben teljes kapacitással dolgoznak, az internetes vásárlás egyre nagyobb népszerűségének köszönhetően. Az iparág teljes árbevételén közel 1000 cég osztozik, és bár számuk valamelyest csökkent az elmúlt 3 évben, egy cégre jutó árbevételük még így is több mint 8 százalékkal nőtt 2013-ról 2014-re, derül ki a Bisnode nemzetközi cégminősítő adataiból. Ráadásul a szektor bedőlési aránya is az országos átlag alatt van, azaz jó üzlet futárcéget működtetni.