Fogyasztói hangulat cikkek


Jobb helyzetben vannak a németek, mint amire számítottak

Jobb helyzetben vannak a németek, mint amire számítottak  

Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe.
Javuló hangulat mellett romlott a költekezési hajlandóság

Javuló hangulat mellett romlott a költekezési hajlandóság 

Szerényen javult a GfK márciusi német fogyasztói hangulatindexe.
Bizonytalanok és aggódnak a németek

Bizonytalanok és aggódnak a németek  

Javult valamelyest a fogyasztói hangulat Németországban.
Az ősz beköszöntével a vállalkozások is rosszkedvűbbek lettek

Az ősz beköszöntével a vállalkozások is rosszkedvűbbek lettek 

Az első őszi hónapban a cégek viszonylag kedvező foglalkoztatási várakozásai érdemben nem változtak, de az áremelési szándékok kicsit erősödtek.
Az amerikaiak már köszönik jól érzik magukat

Az amerikaiak már köszönik jól érzik magukat 

Áprilisban javult a fogyasztói hangulat az Egyesült Államokban.
Pesszimistábbak vagyunk, mint a koronavírus kitörésekor

Pesszimistábbak vagyunk, mint a koronavírus kitörésekor 

Februárban az üzleti és fogyasztói várakozások egyaránt javultak, azonban továbbra is rossz hangulatot tükröznek.
Kezdenek bízni a német fogyasztók

Kezdenek bízni a német fogyasztók  

Mérsékelten javult a februárra vonatkozó fogyasztói hangulat Németországban a nürnbergi GfK piackutató intézet kedden ismertetett felmérése szerint.
Az euróövezet fogyasztói hangulata olyan, mint a háború előtt

Az euróövezet fogyasztói hangulata olyan, mint a háború előtt 

Februárban csaknem éves csúcsra javult a fogyasztói hangulat az euróövezetben.
Szerény javulás az év végére: nem látjuk annyira pocséknak a helyzetet, mint korábban

Szerény javulás az év végére: nem látjuk annyira pocséknak a helyzetet, mint korábban 

Decemberben szerényen, de az üzleti és a fogyasztói várakozások is javultak.
Még a járvány alatt sem volt annyira rossz a németek hangulata, mint most

Még a járvány alatt sem volt annyira rossz a németek hangulata, mint most 

Szeptemberre vonatkozóan a vártnál lényegesen jobban romlott, a koronavírus okozta válságban elértnél is mélyebb szintre esett tovább újabb rekordalacsony értékre a GfK gazdasági kutatóintézet fogyasztói hangulatindexe Németországban.

Romlott a németek hangulata 

A koronavírus-járvány terjedését fékező újabb korlátozások állnak a háttérben.

Pocsék a hangulat a németeknél 

Romlott a német fogyasztók hangulata decemberben, már a harmadik egymást követő hónapban a GfK nürnbergi gazdaságkutató intézet kedden közölt felmérésének tanúsága szerint.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése

Kiszámolták, mennyivel mérsékelheti az inflációt a bankszámlák önkéntes díjcsökkentése 

Az áprilisi inflációs adatban már erősen megjelent az árréstop hatása is. Ugyanakkor a bankok önkéntes díjcsökkenése még nem lépett életbe ezen időszakban.

Pénzszerzés

Felújítási láz lett a magyarokon

Felújítási láz lett a magyarokon  

10-ből 6 magyar szerint most éri meg belevágni a lakásfelújításba, mert úgy vélik, később magasabb költségekkel kellene számolniuk.

Jogi kisokos

Mivel büntethető egy cég?

Mivel büntethető egy cég? 

Gyakori vélekedés, hogy a büntetőjogi felelősség és kockázat kizárólag a magánszemélyeket terheli.

Klímablog

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre

Már most több hetes várólista van a klímaszerelésre 

Az elmúlt évek nyári hőhullámai sorozatos rekordokat döntöttek, és az előrejelzések szerint az idei nyár sem lesz kivétel.

Gazdaság

Zsong az albérletpiac, de szűkül a bérbeadók alkupozíciója

Zsong az albérletpiac, de szűkül a bérbeadók alkupozíciója  

Az erősödő bérlői kereslet hatására immár harmadik hónapja a 250 ezres lélektani határ felett stabilizálódtak a kínálati bérleti díjak Budapesten.

Infokom

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról

Lehull a lepel, mit gondolnak a magyarok a mesterséges intelligenciáról 

Az emberek bár egyre többször használják a mesterséges intelligenciát, sokan bizonytalanok az AI-jelenséggel kapcsolatban.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo